سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: هیأت دولت در جلسه امروز مصوب کرد درباره عوارض صادرات مواد خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند 1402 عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: هیأت دولت در جلسه امروز مصوب کرد درباره عوارض صادرات مواد خام و نیمه‌خام مصوبه اسفند 1402 عیناً تکرار شود و صادرکنندگان می‌توانند فرآیند صادرات را آغاز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ یک امر اولیه و ضروری است و تا حوزه فرهنگ ارتقای لازم را پیدا نکند در جامعه امکان پیشرفت وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با بیان اینکه تلاش‌هایی در دو سال گذشته صورت گرفته و توانستیم و مردم را به عرصه اداره کشور بازگردانیم، اظهار کرد: با روش‌های مختلف موانع زدوده شد و موفق شدیم آرام آرام موازنه را برگردانیم که امکان فراهم شود و موانع تسهیل و مردم تشویق شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اقتصاد گفت: ما میراث‌دار یک انحراف در دهه‌های قبل هستیم که اعتقادی به فراهم کردن مشارکت عامه در رهبری کشور نداشت، بلکه مشارکت مردم را مخل پیشبرد اهداف و منافع خود تلقی می‌کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایرنا، سید احسان خاندوزی سه‌شنبه شب (هفتم فروردین ماه) در نشست مشترک با محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم، اظهار داشت: نمایشگاه قرآن امسال به جهات مختلف با سال‌های گذشته تفاوت دارد. وی افزود: به نظر می‌رسد یک غفلت یا شاید یک انتخاب راهبردی پنهان در دهه‌های گذشته صورت گرفته که اساساً...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی گفت: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است و زمینه را برای فراهم کردن نقش‌آفرینی مردم فراهم خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه بر اساس اصل 43 قانون اساسی مردم باید در اداره امور کشور مشارکت داشته باشند، گفت: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است و زمینه را برای فراهم کردن نقش‌آفرینی مردم فراهم خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر کسری تراز عملیاتی بودجه حدود 307 هزار میلیارد تومان است و اگرچه نسبت به سال قبل حدود 32 درصد کسری تراز عملیاتی بودجه کاهش داشته، اما با توجه به رشد شدید درآمد‌های مالیاتی دولت و به طور کلی درآمد‌های دولت این میزان کسری تراز عملیاتی قابل توجه است.

خبرگزاری دانشجو

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد در گفت‌وگو با دانشجو: با اجرایی شدن طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در دوسال گذشته حجم مصرفی آرد کشور به به میزان سال 98 کاهش یافت. طبق الگوی واقع بینانه کاهش هزینه‌ای که در دوسال گذشته به واسطه طرح هوشمندسازی در حوزه عرضه نان صورت گرفت سه میلیون تن معادل 54هزار میلیارد تومان بوده است. تمامی این صرفه جویی‌ها بدون هیچ گونه شوک قیمتی اتفاق افتاده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام کارگری درباره برخی دیدگاه‌ها که عنوان می‌کنند اگر گروه کارگری جلسه شورای عالی کار را ترک نمی‌کرد، دستمزد بیش از 35 درصد تصویب می‌شد، گفت: گروه کارگری در صورت تمایل و حسن صداقت سایر شرکای اجتماعی برای تشکیل مجدد جلسه شورای عالی کار و متناسب سازی دستمزد با نرخ تورم حدود 45 درصد اعلام آمادگی می‌کند. احتمال تغییر در رقم دستمزد 1403 وجود دارد؟ یک مقام کارگری درباره برخی دیدگاه‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دبیر شورای عالی کار گفت: قانون کار ضعف‌هایی دارد که با توجه به شرایط بازار کار کشور نیازمند اصلاح است. دبیر شورای عالی کار گفت: قانون کار ضعف‌هایی دارد که با توجه به شرایط بازار کار کشور نیازمند اصلاح است. علی‌حسین رعیتی‌فرد - معاون روابط کار و دبیر شورای عالی کار در گفت‌وگو با ایسنا فزود: براساس این اصلاحیه 3 نفر نماینده تشکل‌های کارگری کشور می‌توانند به عدالت و تساوی در شورای عالی...

وب‌گاه الف

11 هزار و 236 دستگاه خودرو سواری به ارزش 223 میلیون و 861 هزار دلار در سال 1402 از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی قائم‌مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را منصوب کرد.