سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امروز بزرگترین ضعف و نمره منفی در بحث اقتصاد و دیگر موضوعات ورود گسترده جریان انحراف به دولت سیزدهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعطای سهام عدالت به جاماندگان تکلیف قانونی در بودجه سال گذشته بود، که به گفته وزیر اقتصاد قرار شد ابتدا موانع حقوقی برداشته شود و بعد سبد سهام برای نومشمولان به تصویب برسد. اعطای سهام عدالت به جاماندگان تکلیف قانونی در بودجه سال گذشته بود، که به گفته وزیر اقتصاد قرار شد ابتدا موانع حقوقی برداشته شود و بعد سبد سهام برای نومشمولان به تصویب برسد. اعطای سهام عدالت به جاماندگان که در تبصره...

وب‌گاه خبر آنلاین

دولتی که با هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی وبزرگترین شعارها در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد، حالا خانه‌تکانی بزرگ در تیم اقتصادی را تجربه کرده و با پوست اندازی کامل نسل اول مدیران اقتصادی روبروست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی به صحبت های وزیر اقتصاد واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعطای سهام عدالت به جاماندگان تکلیف قانونی در بودجه سال گذشته بود، که به گفته وزیر اقتصاد قرار شد ابتدا موانع حقوقی برداشته شود و بعد سبد سهام برای نومشمولان به تصویب برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ممنوعیت صدور بخشنامه و تصمیم‌های خلق الساعه بعد از گذشت 12 سال در قالب قانون بهبود محیط کسب وکار اجرا می‌شود.

وب‌گاه گسترش

علی قنبری افزود: «در حال حاضر بسیاری از مشکلات اقتصادی دولت، تحت سیطره مسائل سیاسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه جمعه یکی از کارکنان سفارت مولداوی را عنصر نامطلوب اعلام و حکم اخراج وی را صادر کرد.

وب‌گاه الف

سهام عدالت در سال 1402 در دو مرحله واریز شد و مقرر است سود وارثات متوفیان و جاماندگان در مرحله سوم (خرداد 1403) واریز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که مسکو برای شرکت در کنفرانسی که درباره بحران اوکراین است و قرار است در سوئیس برگزار شود، تمایلی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مریلین هیوسون به اندازه‌ای در دوران کاری و حرفه‌ای خود موفق بود که طی سال‌های 2010، 2011، 2012 و 2015 از سوی مجله فورچون به عنوان یکی از 50 زن قدرتمند در عرصه‌های تجاری معرفی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الویرا ساخیپزا دوونا نابیولینا که با سرمایه‌گذاری مادربزرگش و در مقطع تحصیلات تکمیلی با «نقد نظریه اقتصادی غرب» با نظام سرمایه‌داری آشنا شد، هم اکنون رئیس کل بانک مرکزی روسیه است. او پیش از سال 2013، به مدت 5 سال وزیر اقتصاد این کشور بود. این مطلب روایتی است از زندگی او که به عنوان ناجی سرزمین تزار شناخته می شود.

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر اقتصاد گفت: سه میلیون تن معادل 54هزار میلیارد تومان و مصرف 40 میلیون نفر کاهش هزینه در دوسال گذشته به واسطه طرح هوشمندسازی در حوزه عرضه نان صورت گرفت؛ تمامی این صرفه جویی‌ها بدون هیچ گونه شوک قیمتی اتفاق افتاده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: مردم علیرغم مشارکت بیشتر با تسهیل در کسب و کارها می توانند بر اطلاعات و ظرفیت های اجرایی موجود نظارت و مدیریت داشته باشند.