سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

11 هزار و 236 دستگاه خودرو سواری در سال 1402 از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز:11 هزار و 236 دستگاه خودرو سواری به ارزش 223 میلیون و 861 هزار دلار در سال 1402 از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی محمد نجف‌زاده ضیاءالدین را به‌عنوان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران منصوب کرد.

وب‌گاه الف

احسان خاندوزی در صفحه توئیتر خود نوشت: در سال 1402 رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در 16 سال اخیر شکسته شد. چینی‌ها در 1402 بیشترین ورود سرمایه را داشتند. با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم سیر صعودی سال‌های 1400 تا 1402 که از 2 به 4 و اکنون 5.5 میلیارد دلار رسید، باز هم تداوم یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک کشور گفت: 11 هزار و 236 دستگاه خودرو سواری به ارزش 223 میلیون و 861 هزار دلار در سال 1402 از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال گذشته 7 وزیر دولت سیزدهم با حضور در صحن علنی مجلس به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دادند و 2 وزیر از مجلس کارت زرد گرفت.

وب‌گاه گسترش

یک اقتصاددان به این باور است که افزایش قیمت دلار در اسفندماه 1402 به سه دلیل اتفاق افتاده است. اولاً، به دلیل فشار تحمیلی ناشی از ناترازی‌های اقتصاد کلان؛ دوماً، به دلیل تشدید انتظارات تورمی؛ و سوماً، به دلیل این که کاهش تورم در مقایسه با سال 1402 دشوارتر خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت از زمان واریز سود سهام عدالت جاماندگان سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سیدعلی روحانی معاون سیاستگذاری وزیر امور اقتصاد و دارایی در مورد شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: اگر به دنبال افزایش مشارکت مردم در تولید کشور هستیم مجموعه الزاماتی نیاز است که در سال گذشته یکسری از پیش نیاز‌ها در قوانین و مقررات تدوین شد تا در سال جدید زمینه مشارکت مردمی فراهم شود. وی افزود: با توجه به قانون مجلس در سال 90، بهمن سال...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک اقتصاددان معتقد است: به سه دلیل افزایش قیمت دلار در اسفندماه 1402، فشار تحمیلی به‌واسطه ناترازی‌های اقتصاد کلان و تشدید انتظارات تورمی، امکان کاهش تورم در مقایسه با سال 1402 سخت‌تر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

برند نویندورف، رییس فدراسیون فوتبال آلمان، می‌گوید نیازی به عذرخواهی کردن به خاطر انتخاب نایکی به جای آدیداس نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از 1401/1/1بوده است مبلغ سه میلیارد (3.000.000.000) ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله تعیین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد ضمن بیان اینکه طبق برآورد نهادهای بین المللی کاهش نرخ تورم در ایران ادامه خواهد داشت، گفت: بی انضباطی‌های بانکی، پولی و نقدینگی کنترل می شود و بخش مالیه و بودجه منضبط خواهد شد وزیر اقتصاد ضمن بیان اینکه طبق برآورد نهادهای بین المللی کاهش نرخ تورم در ایران ادامه خواهد داشت، گفت: بی انضباطی‌های بانکی، پولی و نقدینگی کنترل می شود و بخش مالیه و بودجه منضبط خواهد شد احسان خاندوزی...

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد توضیحاتی درباره سهام عدالت نو و مشمولان آن ارائه کرد.