سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر بهداشت: باید به دانشجویان تعلق ملی بدهیم / فشار تحصیلی بیش از حد باعث فرار می شود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وزیر بهداشت: باید به دانشجویان تعلق ملی بدهیم / فشار تحصیلی بیش از حد باعث فرار می شود + فیلم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی جدید وزارت بهداشت گفت: صحبتم را با آیه‌ای از قرآن کریم آغاز می‌کنم که می‌فرماید: «کلمه طیبه که شجره طیبه ثابت و فرمان کلین بزن الله». ما یک مسئولیت بزرگی داریم و آن این است که بهترین فرزندان این آب و خاک و این ملت به‌عنوان امانت به دست ما سپرده شده‌اند. وی...

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی جدید وزارت بهداشت گفت: صحبتم را با آیه‌ای از قرآن کریم آغاز می‌کنم که می‌فرماید: «کلمه طیبه که شجره طیبه ثابت و فرمان کلین بزن الله». ما یک مسئولیت بزرگی داریم و آن این است که بهترین فرزندان این آب و خاک و این ملت به‌عنوان امانت به دست ما سپرده شده‌اند.

وی ادامه داد: اینکه چگونه این عزیزان را پرورش دهیم و چطور آنان را بزرگ کنیم، کار بزرگی است. همان‌طور که حاج‌آقا به‌خوبی اشاره کردند، بر اساس فرمایش حضرت علی علیه‌السلام، این وظیفه‌ای است که از کندن کوه هم سخت‌تر است.

واقعاً وقتی که فرزندی به دست ما سپرده می‌شود، شانه‌های انسان خم می‌شود؛ فرزندی که از شهر‌ها و مناطق مختلف برای این به ما سپرده شده تا یک انسان شریف، یک فرد عالم، یک دانشمند و یک خدمتگزار به مملکت پرورش داده شود.