پنج‌شنبه 12 مهر 1403

وزیر تعاون از یک شرکت ساخت واگن در ابهر بازدید کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
وزیر تعاون از یک شرکت ساخت واگن در ابهر بازدید کرد

زنجان - ایرنا - حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جریان دهمین سفر رییس جمهوری از یک شرکت ساخت واگن در ابهر بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، این شرکت تولیدی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های واگن‌سازی ایران در زمینه طراحی بدنه و ساخت واگن با برند ایرانی فعالیت دارد و محصولات خود را با دانش بومی و انتقال فناوری و دانش از پیشرفته ترین شرکت های ریلی جهان، تولید می کند.

این واحد در حال حاضر در زمینه طراحی و تولید انواع خودرو ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن های باری لبه کوتاه و لبه بلند و ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگهداری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره ای را انجام می دهد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 46 هزار متر مربع از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و ظرفیت تولید 200 دستگاه را در سال دارد.

ظرفیت تولید این کارخانه با اجرای طرح توسعه به 400 دستگاه در سال خواهد رسید.

این واحد تولیدی هم اکنون با 300 کارگر با مشکلات تامین سرمایه و پرداخت مطالبات و معوقات کارگری مواجه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که رییس جمهوری را در دهمین سفر استانی همراهی می‌کند به نمایندگی از دولت در شهرستان های ابهر و خرمدره حضور یافته است.

بازدید از مراکز اقتصادی، دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در شورای اداری از برنامه های رییس جمهوری و وزرا در دهمین سفر استانی است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*