یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد یزد شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد یزد شد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز برای افنتاح و بهره برداری از چند پروژه بزرگ معدنی وارد یزد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در سفر یک روزه خود به استان یزد در آیین افتتاح، کلنگ زنی و رونمایی از چند پروژه شرکت های معدنی یزد وارد یزد شد.

کلنگ زنی احداث خط فراوری سنگ های کم عیار و باطله معدن چغارت با ظرفیت 3میلیون تن یکی از برنامه های امروز تعاون کار و رفاه اجتماعی به یزد خواهد بود که این پروژه با سرمایه گذاری800میلیارد ریال در مدت 8ماه به بهره برداری خواهد رسید و برای 120نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

همچنین عبدالملکی کلنگ احداث اهن اسفنجی به ظرفیت 1.7میلیون تن با سرمایه گذاری60هزار میلیارد ریال را در شهرستان بافق به زمین خواهد زد که این پروژه در 36ماه به بهره برداری خواهد رسید و برای900نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد.

در ادامه برنامه های سفر یک روزه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به استان یزد بهره برداری از سامانه سوت زنی (درگاه افشاگری فساد) و سامانه با هم (درگاه ارتباطی مستقیم کارگران با مدیریت) رونمایی خواهد کرد.

عبدالملکی همچنین در ادامه برنامه سفر خود به استان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان و همچنین استاندار دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام /