دوشنبه 2 مهر 1403

وضعیت ترافیکی تهران در روز یکشنبه یکم مردادماه

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
وضعیت ترافیکی تهران در روز یکشنبه یکم مردادماه

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه‌های بابایی، امام علی (ع) و باقری دارای ترافیکی روان هستند.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه یکم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های باقری، اشرفی و امام علی (ع)، صیاد، یادگار همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولا پر ترافیک بود الان در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشد و در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

ریس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه‌های نواب، همت و زین الدین وضعیت ترافیکی نیمه سنگین، ولی در حال حرکت می‌باشد.

سرهنگ شریفی گفت: در محدوده جنوب به شمال تونل توحید نیز شروع ترافیک را شاهد هستیم.

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد نمایید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: رانندگان پس از خرابی، خودرو را به منتهی الیه سمت راست راه منتقل نمایند و حتما جهت اطلاع دیگر رانندگان و قبل از حادثه حتما از مثلث شبرنگ استفاده نمایند تا دیگر رانندگان نیز بتوانند به موقع از خرابی خوردوی شما مطلع و تصمیم درستی در انتخاب مسیر داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی