شنبه 5 آبان 1403

وضعیت ترافیک در محورهای شمالی / جاده چالوس همچنان یکطرفه است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وضعیت ترافیک در محورهای شمالی / جاده چالوس همچنان یکطرفه است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا، به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی اشاره کرد و گفت: جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال همچنان یکطرفه است و تردد از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است. وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان‌های کردستان، گلستان و خراسان شمالی در حال حاضر شاهد بارش باران هستیم و در آزادراه تهران - شمال...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا، به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی اشاره کرد و گفت: جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال همچنان یکطرفه است و تردد از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع است.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان‌های کردستان، گلستان و خراسان شمالی در حال حاضر شاهد بارش باران هستیم و در آزادراه تهران - شمال محدوده تونل‌های 12، 13، 17 و پل زنگوله تا سیاه بیشه شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

سرهنگ شیرانی گفت: در محور هراز نیز در محدوده بائیجان و لاریجان شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. در محور قزوین - رشت نیز در محدوده رستم آباد و سراوان ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.