پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وعده یک نامزد مشهور ریاست جمهوری برای معیشت معلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
وعده یک نامزد مشهور ریاست جمهوری برای معیشت معلمان

اسحاق جهانگیری گفت: نقش معلمان در توسعه ایران کلیدی است و موظفیم به نظام انگیزشی، معیشت و منزلت معلمان توجه کنیم. اسحاق جهانگیری، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست با معلمان اظهار کرد: نقش معلمان در توسعه ایران کلیدی است و موظفیم به نظام انگیزشی، معیشت و منزلت معلمان توجه کنیم. وی گفت: برای توسعه نیروی انسانی باید نسبت به تربیت دانش‌آموزان از پیش‌دبستانی و دوره ابتدایی اهتمام ویژه‌ای...

اسحاق جهانگیری، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نشست با معلمان اظهار کرد: نقش معلمان در توسعه ایران کلیدی است و موظفیم به نظام انگیزشی، معیشت و منزلت معلمان توجه کنیم.

وی گفت: برای توسعه نیروی انسانی باید نسبت به تربیت دانش‌آموزان از پیش‌دبستانی و دوره ابتدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و آموزش و پرورش موفق و کارساز در پیشرفت کشور جز با نقش آفرینی معلمان ممکن نیست و معلمان رکن اصلی آموزش وپرورش هستند.

جهانگیری ادامه داد: من یک کارگرزاده‌ام که از سطوح پایین و با هزینه مردم رشد کرده‌ام و وظیفه دارم به آنان خدمت کنم. در قامت یک رئیس‌جمهور باید بتوانم با مدیران کارآمد که دغدغه اصلی آنان توسعه ایران است، کار کنم و انتخاب مدیران کارآمد از جمله مهم‌ترین مسئولیت‌های رئیس جمهور است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

وعده یک نامزد مشهور ریاست جمهوری برای معیشت معلمان 2