پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

وی‌ای‌آر پنالتی روی اوستون ارونوف را رد کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وی‌ای‌آر پنالتی روی اوستون ارونوف را رد کرد

با رد شدن خطای پنالتی دمیرال روی ارونوف، پرسپولیس شانس بازگشت به بازی در نیمه اول را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در چارچوب اولین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت 21:30 مقابل الاهلی عربستان قرار گرفته بود در همان ابتدای کار با ضربه هولناک فرانک کسیه دروازه خود را باز شده دید و در ادامه تا حدودی نظم تیمی سرخپوشان به دلیل این شوک زودهنگام به هم ریخت.

اما رفته رفته شاگردان گاریدو بهتر کار کردند و موفق شدند چندین بار خود را به محوطه جریمه نماینده عربستان وارد و دروازه ادوارد مندی را تهدید کنند‌.

اما مهم‌ترین صحنه این بازی در نیمه اول برای پرسپولیس در دقیقه 40 بازی رخ داد که پاس فرشاد احمدزاده به اورونوف رسید تا موقعیت جدیدی را برای تیمش شکل دهد اما دمیرال مدافع الاهلی در تقابل با ستاره پرسپولیس او را سرنگون کرد و ادهم مخادمه، داور وسط هم قاطعانه سوت زد و برخورد مدافع الاهلی روی اورونوف را پنالتی تشخیص داد.

ویدئو: 353163

اما این داور پس از مشورت با کمک داور ویدیویی و بازبینی صحنه برخورد دمیرال با اورونوف را نادیده گرفت و پنالتی روی این بازیکن را رد کرد تا دومین شوک بازی این گونه به سرخ‌ها وارد شد.

پس از این تصمیم ورزشگاه غرق در سکوت حده دوباره جو خاصی را تجربه کرد و هواداران الاهلی از اینکه پنالتی رد شده بسیار خوشحال شدند.

این موضوع با واکنش شدید کادرفنی سرخپوشان و همچنین افشین پیروانی همراه بود و گاریدو نیز که در بهت خاصی فرو رفته بود پس از اعتراض به داور، کارت زرد هم دریافت کرد.

حال باید دید سرخ‌پوشان می‌توانند در نیمه دوم با بازگشت به بازی و تغییر نتیجه کنونی، شوک بدی که در نیمه اول دریافت کردند را فراموش کنند یا خیر.

وی‌ای‌آر پنالتی روی اوستون ارونوف را رد کرد 2