یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

پاسخ دادستان تهران درباره پرونده‌های کثیرالشاکی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پاسخ دادستان تهران درباره پرونده‌های کثیرالشاکی

علی صالحی، دادستان تهران در گفتگو با خبرنگار قضائی با اشاره به پرونده‌های کثیرالشاکی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ریاست قوه قضائیه ایت پرونده‌های است و ایشان به مسؤولان ذی‌ربط قضائی تاکید دارند که این پرونده‌ها مدیریت و نظارت شود.

دادستان استان تهران بیان کرد: در دادگستری استان تهران و دادسرای این استان، دبیرخانه مدیریت پرونده‌های مهم و خاص تشکیل شده تا این پرونده‌ها از بدو تشکیل تا اجرای کامل حکم رصد و پیگیری شوند.

صالحی در ادامه خاظرنشان کرد: جلسات مرتب به‌صورت هفتگی و حتی روزانه در خصوص برخی از پرونده ها ی مهم و کثیرالشاکی برگزار می‌شود که از مدیریت و نظارت ما خارج نشود.

این مقام قضائی تصریح کرد: متاسفانه در چند حوزه شاهد تشکیل پرونده‌های کثیرالشاکی هستیم از جمله حوزه‌های مسکن، خودرو و رمز ارز.

وی با بیان اینکه اکنون با پیگیری‌ها و نظارت‌هایی که در حال انجام است، در حال مدیریت پرونده‌های کثیرالشاکی هستیم، اظهار کرد: همچنین اقدامات ضابطین و دستگاه‌های متولی مسؤول در این حوزه‌ها نیز در حال پیگیری است.

دادستان تهران بیان کرد: بخش زیادی از این پرونده‌ها رسیدگی و در خصوص آن‌ها تصمیم گیری شده و مطالبات مردم نیز پرداخت شده است.

صالحی بیان کرد: ما به دنبال پیشگیری از تشکیل پرونده‌های کثیرالشاکی هستیم. اقداماتی که تا کنون در خصوص این موضوع انجام شده، تأثیر به‌سزایی داشته است.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دادستان تهران علی صالحی دادگستری استان تهران پرونده کثیرالشاکی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است