سه‌شنبه 1 خرداد 1403

پاسخ معنا دار رضوی به توییت داروغه زاده / در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پاسخ معنا دار رضوی به توییت داروغه زاده / در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید

دبیر جشنواره فیلم فجر، در پی موج سواری عناصر ضد انقلاب با هشتگ # اعدام_نکنید، توییتی در این خصوص زده و در آن رضوی، تهیه کننده سینما و تلویزیون را خطاب قرار داده و از او خواسته تا در برابر این ظلم سکوت نکند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ابراهیم داروغه زاده» دبیر جشنواره فیلم فجر، هم راستا با سلبریتی ها، ضد انقلاب، سلطنت طلبان و شبکه های اجتماعی معاند، هشتگ «اعدام نکنید» را توییت کرده و با ژست حقوق بشری به دامنه این جریان پیوسته است.

وی در یکی از توییت های خود در خصوص این موضوع، سید محمود رضوی، تهیه کننده سینما و تلویزیون را خطاب متن خود قرار داده و از او خواسته تا در برابر این ظلم سکوت نکنند.

رضوی، تهیه کننده سینما نیز در پاسخ به توییت دبیر جشنواره فیلم فجر گفته: «از مدیر فرهنگی جمهوری اسلامی بعید بود که هشتگ اعدام نکنید بزند و با قانون جمهوری اسلامی تقابل کند! ساده نباشید و در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید فردا روزی اگر خدای ناکرده، یکی از عزیزان شما را کشتند، شما اعدام نکنید. امنیت مردم ابزار سیاسی نیست با آن بازی نکنید.»

شب گذشته همزمان با انتشار خبر حکم دستگاه قضایی برای سه سارق مسلح و برهم زننده امنیت عمومی، عناصر ضد انقلاب هجمه وسیعی را با هشتگ «اعدام نکنید» شروع کردند و در کوتاهترین زمان با حمایت سلطنت طلبان، منافقین و بازوی رسانه ای سعودی ها توانستند آن را به ترند جهانی تبدیل کنند.

انتهای پیام /

پاسخ معنا دار رضوی به توییت داروغه زاده / در زمین طراحی شده ساکنان آلبانی بازی نکنید 2