شنبه 29 اردیبهشت 1403

پاسخ وحیدی به سؤالات نمایندگان درباره مدیریت پسماند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پاسخ وحیدی به سؤالات نمایندگان درباره مدیریت پسماند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و به سوالات دو تن از نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله نجابت در تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور جهت پاسخگویی به سؤالات دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

وی بیان کرد: محمدرضا صباغیان یکی از نمایندگان سؤال‌کننده بود که مهلت یک ماهه به وزیر کشور جهت پاسخ به سؤالاتش داد و رسیدگی به سوالات وی به یک ماه بعد موکول شد. سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: همچنین سلمان ذاکر دو سؤال مطرح کرد که یک مورد در خصوص مدیریت پسماند شهرداری‌ها و سؤال دیگر در خصوص توزیع ناوگان حمل و نقل شهری در نقاط مختلف کشور بود که مقرر شد در اسرع وقت وی جلسه‌ای با معاون عمرانی وزیر کشور برگزار کند و سپس نظر خود را در خصوص قانع شدن یا نشدن از پاسخ‌ها اعلام کند. نجابت گفت: در ادامه جلسه نیز معاون بنیاد مسکن حضور یافت و گزارش کاری از برنامه‌ها و اقدامات خود در این مدت ارائه کرد. وی متذکر شد: در این جلسه موضوع رسیدگی به طرح‌های هادی روستاها مطرح و در نهایت مقرر شد تا در جلسه بعدی با حضور دستگاه‌های چهارگانه امور اراضی، محیط زیست، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی این بحث به طور دقیق‌تر دنبال شود. انتهای پیام /