دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

پاسخ کوبنده مجاهدان قدس شریف برچیده شدن بساط رژیم سفاک صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
پاسخ کوبنده مجاهدان قدس شریف برچیده شدن بساط رژیم سفاک صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی تاکید کرد: جسارت و جنایت اخیر صهیونیست‌ها، عمق استیصال رژیم صهیونیستی برابر مقاومت اسلامی و انتفاضه جدید فلسطین را آشکارتر کرده است.

به گزارش ایسنا، در پی جنایت اخیر رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمین جهان و حمله به نمازگزاران در ماه مبارک رمضان که به مجروح شدن بیش از 150 تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین گردید؛ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم» حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی، عمق استیصلال صهیونیست‌ها در مصاف با مقاومت اسلامی فلسطین و هراس و وحشت آنان از ابتکار عمل و عملیات‌های پیش دستانه و شهادت‌طلبانه روزهای اخیر مجاهدان مؤمن و جوانان غیور فلسطینی و محور مقاومت اسلامی علیه ظلم و تجاوز را آشکارتر و این رژیم سفاک را به تکاپو و دست و پازدن‌های بی‌نتیجه، سوق داده است. امروز، ظهور انتفاضه نوین مسجد الاقصی با حضور حماسی و شجاعانه نسل جدید وجوانان غیرتمند فلسطین، این تصویر شکوهمند را فرا روی جهانیان قرار داده است که مقاومت اسلامی فلسطین پرقدرت تر و با ایمان و انگیزه و اراده‌ای متراکم تر در کنار نسل‌های قبل در میدان مقاومت و مبارزه، به کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدل شده است. حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس الهی، در روز جمعه و در روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان و ضیافت الله؛ خشم و نفرت فراگیر امت بزرگ اسلامی را پدیدار و تبعات این اقدام وحشیانه، رژیم اشغالگر قدس را در انفعال و استیصال راهبردی قرار داده است، بی تردید این اقدام شیطانی نقطه عطفی در آرمان محو این غده سرطانی از کره زمین قلمداد و رژیم اشغالگر قدس را یک گام دیگر به زوال و نابودی نزدیک‌تر ساخته است.

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محکومیت شدید این جنایت سبعانه و تأسف بار از جامعه بین‌الملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری جهان و بویژه از کشورهای مسلمان می‌خواهد به وظایف خطیر انسانی، شرعی و تاریخی خود برای توقف این تجاوزات قرون وسطایی عمل کرده و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین را در دستور کار خود قرار دهند. بی‌تردید این جنایت و هتک حرمت کم سابقه، باعث شعله ورتر شدن خشم مقدس انتفاضه علیه رژیم ددمنش صهیونیستی در سراسر سرزمین‌های اشغالی خواهد شد و به توفیق الهی پاسخ‌های کوبنده و معنادار مجاهدان قدس شریف برچیده شدن بساط رژیم سفاک را سرعت خواهد بخشید.

انتهای پیام