پاکبانها، رانندگان و کارکنان آرامستان سمنان از کرونا مصون ماندند
سمنان - ایرنا - شهردار سمنان گفت: ابتلا به بیماری کرونا در خانوادههای برخی کارکنان شهرداری وجود داشت اما هیچ موردی از ابتلای به ویروس کووید 19 به صورت مستقیم در کارکنان مجموعه شهرداری به خصوص پاکبانها، رانندگان اتوبوس و کارکنان آرامستان که بیشتر در معرض خطر هستند رخ نداده است.
سیدمحمد ناظم رضوی روز سهشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا استان سمنان افزود: افرادی در مجموعه شهرداری که بستگان نزدیک آنها به بیماری کرونا مبتلا بودند را مدتی دورکار کردیم و پس از آزمایش های تست کرونا و منفی شدن آن، آنان با حفظ شرایط بهداشتی و تایید پزشکان به کار بازگشتند و حتی اماکن محل کار آنها به شکل ویژه ضدعفونی شد.
وی ادامه داد: شهرداری سمنان در 5 مرحله اقلام بهداشتی شامل 3 هزار عدد ماسک قابل شست و شو، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را برای پاکبانان تهیه کرد.
وی اضافه کرد: اتومبیلها و اماکن مربوط به شهرداری به ویژه آنها که مرتبط با سازمان پسماند و سیما و منظر شهری هستند به صورت ویژه و مرتب ضدعفونی میشود.
ادامه گفت و گو ایرنا با شهردار سمنان روزهای آینده در سایت ایرنا سمنان منتشر می شود.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر / دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال نزدیک به 2 میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، در ایران از ظهر دیروز یکهزار و 574 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به 74 هزار و 877 نفر رساند. از این تعداد تا به حال چهار هزار و 683 نفر فوت و 48 هزار و 129 نفر بهبود یافته اند.
*س_برچسبها_س* *س_پرونده خبری_س*