یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پاکروح: کاملا آماده افتخارآفرینی در کوراش قهرمانی جهان هستیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پاکروح: کاملا آماده افتخارآفرینی در کوراش قهرمانی جهان هستیم

سرمربی تیم ملی کوراش زنان ایران گفت: میخواهیم با عملکردی درخشان و کسب نتایجی مطلوب، پاسخ شایسته‌ای به کمک‌های فدراسیون ووشو و انجمن کوراش بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بتول پاکروح سرمربی تیم ملی کوراش بانوان درباره وضعیت اردوی شاگردانش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در هند گفت: شرایط خوبی بر اردو حاکم است و ملی‌پوشان تمرینات خود را به طور مداوم انجام می‌دهند تا بهترین شرایط روحی و جسمی و تاکنیکی قرار بگیرند. خوشبختانه هیچ کدام از ملی‌پوشان مصدوم نیستند و همه آنها تقریباً سرِ وزن قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم تحت هدایتش با 8 ورزشکار راهی هند خواهد شد، گفت: تیم بانوان ایران در دوره گذشته موفق به کسب دو مقام سومی و مدال برنز شد. حالا نفرات تیم ملی از تجربه بیشتری نسبت به دوره قبل برخوردارند و با اتکا به همین موضوع امیدواریم نتیجه‌گیری بهترین داشته باشیم. سرمربی تیم ملی کوراش بانوان یادآور شد: در مجموع از حریفان شناخت داریم و میدانیم احتمالا چه نفراتی به مسابقات می‌آیند اما از لیست نهایی تیمهای دیگر اطلاعی نداریم. به محض پی بردن به این موضوع، حتما آنها را آنالیز می‌کنیم تا با شرایط بهتری به روی گیلم برویم. پاکروح عنوان کرد: در شرایط بد مالی که فدراسیون ووشو دارد، اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی مثل یک معجزه است. خوشبختانه مسئولان فدراسیون به ویژه امیر صدیقی زحمات زیادی در مسیر اعزام کشیدند و امیدوارم با عملکردی درخشان و کسب نتایجی مطلوب، پاسخ شایسته‌ای به کمک‌های فدراسیون و انجمن کوراش بدهیم و بتوانیم زحمات آنها را جبران کنیم.