شنبه 29 اردیبهشت 1403

پایگاه اطلاع رسانی سیما

پایگاه اطلاع رسانی سیما

خبرگزاری میزان

شبکه سلامت سیما به مناسبت هفته معلولان، ضمن پخش برنامه‌هایی مطالبه گرانه و فرهنگ ساز در حوزه این عزیزان، فیلم سینمایی مناسب سازی شده نیز در دستور پخش دارد.

خبرگزاری ایسنا

شبکه سلامت سیما به مناسبت هفته معلولان ویژه برنامه‌ها و فیلم های سینمایی مناسب این قشر تدارک دیده که به روی آنتن می برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویژه برنامه‌های شبکه سلامت در هفته معلولان، تماشای اسرار سینمایی اسکویی 2، پخش مجموعه مستندهای بسیار سفر باید و آباد باد و انیمیشن چیا از شبکه پویا اهم اخبار امروز صداوسیما است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در حالی به استقبال پنجمین جشنواره مستند تلویزیونی می‌رویم که معاونت سیما به مأمن و مرکزی بزرگ و مهم در زمینه مستندسازی تبدیل شده است. رسانه ملی در این دوران حامی جدی مستندسازان است. مروری بر وقایع اخیر در این عرصه به خوبی اثبات می‌کند که بسیاری از هنرمندان و چهره‌های برجسته حوزه مستند، با پشتیبانی تلویزیون به صحنه...

خبرگزاری ایسنا

سیمافیلم سریال «ضد» را با موضوع فعالیت های ماموران امنیتی می سازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منتخبی از فیلم‌های سید رضا میرکریمی، کارگردان سینمای ایران شامل «زیر نور ماه»، «دختر» و «اینجا چراغی روشن است» این هفته در شبکه نمایش مرور می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همزمان با سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران به دست دستگاه ترور رژیم صهیونیستی، مستند یک ساعته ماجرای نیمروز، جمعه روی آنتن شبکه یک می رود. این مستند روایتی است از بیست سال زندگی شهید فخری زاده در سایه ترور، برای امنیت و رفاه مردم ایران. در این مستند همچنین ویژگی های مدیریتی شهید فخری زاده،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «ماجرای نیمروز»، در سالگرد شهید محسن فخری‌زاده، به گفت‌وگو با خانواده و همکاران او پرداخته است.

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. «رهاشده» و «چمدان» دو اثر جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با موضوع پیدا و پنهان سینمای جشنواره‌ای با حضور بهروز افخمی امشب بر آنتن شبکه افق نقش می‌بندد.

خبرگزاری ایسنا

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند و تقدیر از برگزیدگان این رویداد تلویزیونی برگزار و از فعالیت‌های 2 مستندساز نام آشنای کشور تقدیر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند روز دوشنبه 8 آذرماه با حضور پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی و دکتر حمید شاه آبادی معاون سیما در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. در این مراسم، برگزیدگان 3 بخش «فیلم مستند»، «عکس» و «مستندنگاری» معرفی شده و تجلیل می‌شوند. همچنین در این اختتامیه پیمان جبلی،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، با حضور جمعی از مستندسازان و رئیس صداوسیما برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند و تقدیر از برگزیدگان این رویداد تلویزیونی برگزار و از فعالیت‌های 2 مستندساز نام آشنای کشور تقدیر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین قسمت و پشت صحنه فصل سوم مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی به تهیه کنندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی امشب و فرداشب (29 و 30 آبان) از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود. عوامل سریال «طلاق» نیز برای ضبط بخش‌هایی از این سریال به‌زودی عازم خارج از کشور می‌شوند.

خبرگزاری میزان

برنامه «دست خط» شبکه پنج سیما، این هفته جمعه 28 آبان ماه ساعت 16 به مناسبت رحلت عالم فقید آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت روی آنتن می‌رود.