یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پایگاه اطلاع رسانی سیما

پایگاه اطلاع رسانی سیما

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه مستند داستانی «سه شنبه 14 جولای» به کارگردانی سید جواد حسینی از امشب (شنبه 24 مهر) حوالی ساعت 18 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فوتبال برتر امشب از ساعت 20:30 مسابقه بین دو تیم پرسپولیس تهران و الهلال عربستان را به طور مستقیم و زنده با گزارشگری پیمان یوسفی پوشش می‌دهد.

خبرگزاری میزان

«فوتبال برتر» امشب از ساعت 20:30 مسابقه بین دو تیم پرسپولیس تهران و الهلال عربستان را به طور مستقیم و زنده با گزارشگری پیمان یوسفی پوشش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مثبت دست فرمون» در اولین قسمت به یاد ارشا اقدسی و با اجرای حامد تهرانی با شروع فصل سوم این مسابقه از امشب 23 مهرماه روانه آنتن شبکه نسیم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آرش معیریان کارگردان فیلم‌های «کما»، «شارلاتان» و «چپ‌دست» برای شبکه سه تلویزیون سریال 90 شبی‌می سازد.

خبرگزاری میزان

«فوتبال برتر» امروز سه شنبه 20 مهر و همزمان با پخش زنده دیدار فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی، فصل جدیدی از این برنامه را کلید می‌زند.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه سه سیما به مناسبت هفته نیروی انتظامی چند فیلم جدید پلیسی را هر شب بعد از بخش خبری ساعت 19 پخش می‌کند

خبرگزاری ایسنا

شبکه سه سیما به مناسبت هفته نیروی انتظامی چند فیلم جدید پلیسی را هر شب بعد از بخش خبری ساعت 19 پخش می‌کند. همچنین شبکه یک سیما دو فیلم پلیسی را پنجشنبه و جمعه 22 و 23 مهر پخش می کند.

خبرگزاری ایسنا

شبکه ورزش به زودی و همزمان با ایام ربیع الاول با طرح‌های جدیدی به استقبال فصل جدید لیگ‌های ورزشی می‌رود. همچنین از هویت بصری جدید این شبکه در فصل پاییز نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری میزان

شبکه ورزش به زودی و همزمان با ایام ربیع الاول با طرح‌های جدیدی به استقبال فصل جدید لیگ‌های ورزشی می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

شبکه های سیما در آخرین روزهای ماه صفر بیش از 60 فیلم سینمایی و تلویزیونی را پخش می کنند. «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو»، «حفاری» و «پسران بد شرور» سه اثر جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما پخش می شوند. همچنین در اتفاقی غیرمرسوم سه شبکه تلویزیونی یک فیلم مشترک با عنوان «میهمان داریم» را روی آنتن می برند!

خبرگزاری ایسنا

حمید شاه آبادی، معاون سیما در پیامی درگذشت فتحعلی اویسی بازیگر و کارگردان پیشکسوت را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه نمایش برای ادای احترام به زنده یاد فتحعلی اویسی، بازیگر و کارگردان کشورمان، فیلم «سرب» به کارگردانی مسعود کیمیایی با هنرنمایی وی را امشب، ساعت 19 پخش می‌کند. اویسی در این فیلم نقش «یزقل» را بازی کرده و عطاالله کاملی به جای او صحبت کرده است. شبکه نمایش همچنین هفته بعد، از شنبه 17 تا جمعه 23 مهر ماه مرور آثار...

خبرگزاری ایسنا

شبکه نمایش در پی در گذشت هنرمند پیشکسوت، فتحعلی اویسی با پخش آثاری یاد و خاطره او را گرامی می دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما به نمایندگی از رییس رسانه ملی امروز دهم مهرماه در عیادتی که از فتحعلی اویسی بازیگر توانای کشورمان در بیمارستان به عمل آورد با دکتر معالج وی گفتگو و از آخرین اخبار مربوط به روند درمان وی مطلع شد. وی همچنین از طریق تماس تلفنی ضمن احوالپرسی با یکی از اقوام این بازیگر خوب کشورمان، درخصوص آمادگی...

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید شاه آبادی معاون سیما به نمایندگی از رییس صداوسیما عصر امروز به عیادت فتحعلی اویسی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون رفت.