شنبه 29 اردیبهشت 1403

پایگاه اطلاع رسانی سیما

پایگاه اطلاع رسانی سیما

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه‌های سیما در آخرین هفته آبان ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «لیلا»، «ایستگاه اتمسفر»، «خواستگاری» و «فرشته ها با هم می‌آیند» میزبان مخاطبان هستند.

وب‌گاه الف

39 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شوند.

خبرگزاری ایسنا

39 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین قسمت از مجموعه تلویزیونی پرنیان صدا جمعه (28 آبان) ساعت 20 میزبان بهروز رضوی صدای ماندگار هنر دوبله، گویندگی در رادیو وتلویزیون است. پخش قسمت جدید برنامه گفتگومحور «رخ به رخ»، فیلم سینمایی «مشت آخر» و سریال» بچه مهندس2» از دیگر اخبار امروز صداوسیماست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معرفی داوران بخش فیلم پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند، فاش شدن اسرار سینمایی «سریع و خشن 6» در شبکه پنج و معرفی روش موفقیت رکورد دار تولید جوجه یک روزه از جمله اخبار امروز صداوسیماست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آغاز تصویربرداری سریال کمدی «جناب عالی» فهرست کامل بازیگران این سریال معرفی شد. خبر دیگر از تلویزیون این است که مستند «العراق للعراق» به کارگردانی وحید فراهانی امروز ساعت 17 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال «تازه‌وارد» به تهیه کنندگی محمدجواد موحد در غرب تهران جلوی دوربین رفت. همچنین همزمان با ادامه تصویربرداری سریال تاریخی مستوران در شهرک سینمایی نور، تدوین این اثر به نیمه رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی هفته با فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «سرزمین خیالی»، «بانوی سایه‌ها»، «تقدیم به اولیویا»، «طماع و زیم مهاجم» 5 اثر جدیدی هستند که آخر این هفته به نمایش در می‌آیند.

وب‌گاه فرارو

خندوانه در شب‌های دوشنبه تا پنجشنبه ساعت 23 پخش می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضور رضا شفیعی‌جم و حمید لولایی در سری جدید «چهل تیکه» و پیوستن شهرام شکیبا و ستاره سادات قطبی به ترکیب سریال تلویزیونی «نوار زرد 2» از جمله خبرهای سریال‌های تلویزیونی امروز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه نمایش این هفته به مرور آثار امین حیایی می‌پردازد. فیلم‌های «مزاحم»، «شعله‌ور»، «رژیم طلایی»، «رز زرد»، «دست‌های آلوده»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «جانان» از این بازیگر پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه نمایش در هفته پیش رو در بخش صحنه گران به مرور آثار امین حیایی، می‌پردازد. فیلم‌های خانوادگی ساعت 19 از دیگر برنامه‌های این شبکه در هفته آینده خواهد بود. امین حیایی متولد 1349 تهران، از بازیگرانی است که در سینما و تلویزیون موفق بوده و در بسیاری از آثار به یادماندنی حضور داشته است. از سریال‌های روزگار جوانی گرفته...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه نمایش این هفته به مرور آثار امین حیایی می‌پردازد. فیلم‌های «مزاحم»، «شعله‌ور»، «رژیم طلایی»، «رز زرد»، «دست‌های آلوده»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «جانان» از این بازیگر پخش می‌شود.

وب‌گاه الف

فصل هشتم خندوانه از 17 آبان با عناوینی جدید در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فصل هشتم خندوانه از 17 آبان با عناوینی جدید در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گفتگوی تلویزیونی با پژمان بازغی و عذرا وکیلی در کنار مستند «دیوار های بلند سفارت» بخش هایی از برنامه های تلویزیونی است که در پایان هفته بر روی آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی می رود.