یک‌شنبه 1 مهر 1403

پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر رونمایی شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر رونمایی شد

پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر با هدف ارتقای آگاهی اقتصادی و مطالبه و پیگیری موضوعات اقتصادی مبتنی بر منافع ملی و رفاه عمومی رونمایی شد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اقتصاد هر چند به اذعان اکثریت قاطع نخبگان و عموم مردم، مساله اول کشور هست، ولی در رسانه ها حتی سایت های تخصصی اقتصاد، سیاست بر آن سایه افکنده و حل مسائل و چالش های اقتصادی را ناممکن جلوه داده است.

«اقتصاد معاصر» قرار است ضمن پاسخگویی به نیاز روزانه مخاطب در انتشار تازه ترین اخبار اقتصادی و تحلیل مسائل روز در قالب های جذاب متن و تصویر، در راستای حل چالش های مزمن که چندین دهه اقتصاد ایران را درگیر کرده است، گام بردارد.

سایت خبری _ تحلیلی اقتصاد معاصر که توسط گروهی از نخبگان عرصه رسانه و اقتصاد پشتیبانی می شود، در میزهای تخصصی خود «تورم و کاهش قدرت خرید مردم»، «کسری بودجه»، «ناترازی انرژی»، «بحران صندوق های بازنشستگی»، «تحریم»، «فقدان شفافیت» و «چالش های نظام بانکی» را برخی از مهمترین مسائل اصلی اقتصاد کشور احصا کرده و در تلاش است تا با بهره گیری از نظرات و دیدگاه های جامعه نخبگانی کشور فارغ از گرایش های سیاسی افراد، ضمن نقد کارشناسی تصمیمات و اقدامات مخرب، راه حل های عملی برای عبور از این چالش ها ارائه کند.

راهبرد «اقتصاد معاصر» عبور از روزمرگی ها به سمت موضوعات راهبردی با نگاه به منافع ملی و استحکام پایه های کشور و نظام است و در این مسیر ضمن حفظ استقلال خود از جریانات و گروه های سیاسی، خط قرمزی جز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ندارد.

«اقتصاد معاصر» همچنین تلاش دارد، ذیل سیاست های کلان اقتصادی کشور و برنامه پنج ساله توسعه، در مسیر افزایش سطح آگاهی عمومی و بینش اقتصادی، مطالبه گری مبتنی بر منافع ملی و اصول عدالت و پیشرفت، ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم و جایگاه اقتصاد ایران در جهان گام بردارد.