شنبه 1 اردیبهشت 1403

پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس چه کسانی هستند؟

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس چه کسانی هستند؟

فهرست پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس منتشر شد که ستاره بلژیکی سیتی در صدر قرار دارد.

به گزارش ایسنا، نشریه اکیپ فرانسه فهرست دستمزدهای بازیکنان لیگ برتر را فاش کرد که در آن کوین دی بروین پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس لقب گرفته است. پشت سر او هم تیمی اش یعنی ارلینگ هالند قرار دارد. جیدون سانچو، داوید دخئا و محمد صلاح در رده های بعدی قرار دارند.

لیگ برتر ثروتمندترین و قدرتمندترین لیگ جهان است. بسیاری از تیم ها می‌توانند میلیون‌ها یورو برای جذب بازیکنان جدید هزینه کنند. نمونه بارز آن در فصل جاری چلسی است که تنها در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بیش از 300 میلیون هزینه کرده است. دیگر تیم های بزرگ منچسترسیتی و منچستریونایتد هستند که می توانند بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرند. اکنون اکیپ فهرست دستمزدهای بازیکنان در لیگ برتر را فاش کرد که دو بازیکن پردرآمد در عضویت تیم منچسترسیتی هستند.

کوین دی بروین با بیش از 500 هزار یورو در هفته پردرآمدترین بازیکن است. در رده دوم ارلینگ هالند با حدود 456 هزار یورو در هفته قرار دارد. این مهاجم بازیکن کلیدی پپ گواردیولا است اما هنوز پردرآمدترین نیست. این بازیکن نروژی تا به اینجای فصل در 37 بازی 42 گل به ثمر رسانده است.

هالند تابستان گذشته از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی آمد و عملکرد او چشمگیر بوده است. او تا سال 2027 قرارداد دارد اما صحبت از رفتن او به رئال مادرید شنیده می شود.

داوید دخئا که در رده سوم قرار دارد، دستمزدی تقریبا برابر با بازیکن نروژی دارد. دروازه بان اسپانیایی تا تابستان با یونایتد قرارداد دارد و اگر نمی خواهد در ماه ژوئن بازیکن آزاد شود باید قرارداد خود را تمدید کند. باشگاه یونایتد اولین پیشنهاد را برای تمدید قرارداد به او ارائه کرد اما دروازه بان اسپانیایی تصمیم گرفت به دلیل نداشتن رضایت از شرایط جدید، آن را رد کند. این دروازه‌بان 32 ساله در سال 2011 از اتلتیکو مادرید به اولدترافورد نقل مکان کرد و قهرمان لیگ برتر، لیگ اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس شد.

در رتبه بعدی این فهرست، محمد صلاح، گلزن لیورپول قرار دارد.

این بازیکن مصری با بیش از 420 هزار یورو در هفته، پردرآمدترین بازیکن تیم قرمزها و چهارمین بازیکن در کل لیگ برتر است. تمدید او تا سال 2025 باعث افزایش دستمزد او شد. جیدون سانچو نیز تقریبا دستمزد مشابهی دارد و در رده پنجم است.

تماشاخانه

سایه گرانی، روی سفرهای نوروزی؛ اقامتگاه‌های غیر رسمی جایگزین اقامتگاه‌های رسمی (فیلم)

ببینید | لحظاتی دلهره‌آور از عملیات آزادسازی گروگان در اصفهان

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس چه کسانی هستند؟ 2
پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس چه کسانی هستند؟ 3
پردرآمدترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس چه کسانی هستند؟ 4