شنبه 7 مهر 1403

پردرآمدترین مربی لیگ برتر کیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پردرآمدترین مربی لیگ برتر کیست؟

با افشای متن قرارداد آرتتا با آرسنال و میزان دستمزد او، سوال پیش آمده این است که مربیان دیگر در لیگ برتر انگلیس چه درآمدهایی دارند؟ با افشای متن قرارداد آرتتا با آرسنال و میزان دستمزد او، سوال پیش آمده این است که مربیان دیگر در لیگ برتر انگلیس چه درآمدهایی دارند؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ مایکل آرتتا پس از امضای قرارداد سه ساله جدید با آرسنال، همچنان دومین سرمربی پردرآمد لیگ برتر است. البته...

با افشای متن قرارداد آرتتا با آرسنال و میزان دستمزد او، سوال پیش آمده این است که مربیان دیگر در لیگ برتر انگلیس چه درآمدهایی دارند؟

به گزارش عرشه آنلاین؛ مایکل آرتتا پس از امضای قرارداد سه ساله جدید با آرسنال، همچنان دومین سرمربی پردرآمد لیگ برتر است. البته آرتتا با 10 میلیون پوندی که دریافت کرده راه طولانی برای رسیدن به رکورد 20 میلیون پوندی پپ گواردیولا دارد. پپ همچنان در صدر جدول گران قیمت ترین مربی لیگ برتر جزیره ایستاده است.

با این حال، با چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر، منصفانه است که بگوییم گواردیولا دستمزد درست و عادلانه خود را دریافت می کند. دستمزد آرتتا را نباید نادیده گرفت زیرا مربی اسپانیایی دومین مربی پردرآمد در این بخش محسوب می‌شود.

منبع: افکار نیوز --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

پردرآمدترین مربی لیگ برتر کیست؟ 2