دوشنبه 2 مهر 1403

پرسپولیس و ملوان صاحب بیشترین سهم در تیم منتخب هفته پنجم لیگ

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پرسپولیس و ملوان صاحب بیشترین سهم در تیم منتخب هفته پنجم لیگ

گلزنان پرسپولیس و ملوان بندر انزلی، مهم‌ترین چهره‌های تیم منتخب پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال بودند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی سپری شد که تغییر ویژه‌ای در جدول رقم نخورد. سپاهان با وجود وداع با بردهای متوالی، همچنان بر صدر جدول تکیه زده و تراکتور و ملوان به تعقیب طلایی‌پوشان ادامه می‌دهند.

تراکتور با غلبه بر خیبر همچنان نزدیک‌ترین تعیب‌کننده سپاهان باقی ماند. ریکاردو آلوز هافبک درخشان تراکتور باز هم در ترکیب تیمش درخشید و با گلزنی خود، زمینه بازگشت تراکتور به ریل پیروزی در لیگ را فراهم آورد. ملوان هم به لطف دو گل محمدرضا رضایی و مهار پنالتی حبیب فرعباسی، شمس آذر را با شکست بدرقه کرد تا همچنان بالانشین باشد.

کمال؛ تعویض طلایی ربیعی + جدول

پرسپولیس نیز بردی قابل توجه برابر آلومینیوم به دست آورد علی علیپور با کسب یک ضربه پنالتی و زدن یک گل، بهترین بازیکن سرخپوشان بود. محمد حسین کنعانی‌زادگان نیز هم موفق به گلزنی شد، هم به ثبت کلین‌شیت سرخ‌ها کمک کرد. در تساوی پُرگل نساجی و استقلال نیز حامد پاکدل و ابوالفضل جلالی هر کدام یکی از گل‌های تیم خود را به ثمر رساندند.

موسی کولیبالی زننده گل پیروزی‌بخش فولاد بود و آرام عباسی از استقلال خوزستان، دیگر مدافع پیش‌تاخته‌ای بود که علاوه بر عملکرد دفاعی موثر، در گلزنی نیز موفق بود. کمال کامیابی‌نیا نیز تعویض طلایی هفته لقب گرفت و با گلزنی در دربی اصفهان سبب شد سپاهان بالأخره در لیگ بیست‌وچهارم، امتیاز از دست بدهد.

پرسپولیس 2 - آلومینیوم صفر؛ شبی که گربه سیاه بی‌آزار شد

ترکیب تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی (ملوان)

مدافعان: محمد حسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، موسی کولیبالی (فولاد) و آرام عباسی (استقلال خوزستان)

هافبک‌ها: محمد مهدی محبی (سپاهان)، ریکاردو آلوز (تراکتور)، کمال کامیابی‌نیا (ذوب‌آهن) و محمدرضا رضایی (ملوان)

مهاجمان: حامد پاکدل (نساجی) و علی علیپور (پرسپولیس)

نتایج دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال:

نساجی مازندران 2 - استقلال 2 مس رفسنجان صفر - گل‌گهر سیرجان صفر ملوان بندر انزلی 2 - شمس آذر قزوین صفر پرسپولیس 2 - آلومینیوم اراک صفر هوادار صفر - فولاد خوزستان یک استقلال خوزستان یک - چادرملوی اردکان یک ذوب‌آهن اصفهان یک - سپاهان اصفهان یک خیبر خرم‌آباد یک - تراکتور تبریز 2