پنج‌شنبه 14 تیر 1403

پزشکیان: از مدیران بپرسید 99 درصد نمی دانند قانون برنامه هفتم توسعه چیست؟+ فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پزشکیان: از مدیران بپرسید 99 درصد نمی دانند قانون برنامه هفتم توسعه چیست؟+ فیلم

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات گفت: از مدیران بپرسید 99 درصد نمی دانند قانون برنامه هفتم توسعه چیست؟ وقتی مسئولان و مدیران این قانون را نمی دانند چه چیزی را مطالبه کنیم؟

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان در مناظره گفت: یک راه حل علمی دارد که اگر در کشور با آن جلو برویم به نتیجه نمی رسد. در مدیریت سه اصل وجود دارد، مسئول، نحوه کار و پاسخگویی. اگر ما در یک سیستم برنامه وجود دارد، مسئول را باید بیاوریم و بگوییم که باید این کار را انجام دهی و اگر نکرد او را محاکمه کنیم. فردا از مدیران بپرسید 99 درصد مردم نمی دانند قانون برنامه هفتم توسعه چیست؟ وقتی مسئولان و مدیران این قانون را نمی دانند چه چیزی را مطالبه کنیم؟

او افزود: همه دنیا در مواقع خاص محدودیت دارند اما فیلترینگ در کشور ما باعث دکان باز شدن برای برخی شده است و فیلترشکن امکان محدودیت را ندارد. ما باید کاری کنیم مردم در فضای مجازی راحت کار کنند و نمی‌توانید بگویید ما می خواهیم در یک قفس زندگی کنیم و ارتباطی با دنیا نداشته باشیم. بازار فیلترشکن ها یک اشتباه است که باید جمع شود. صاحبان شرکت ها با پلتفرم‌های بزرگ صحبت کنند و این مسئله مسئولیت پذیری را حل کنند.

این نامزد افزود: چه کسانی هستند که الان فیلترشکنها را می‌دهند؟ خیلی ها با کاری که در فضای مجازی شد کسب و کارشان را از دست دادند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید