یک‌شنبه 1 مهر 1403

پزشکیان به احقاق حقوق مردم بپردازد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پزشکیان به احقاق حقوق مردم بپردازد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: امیدوارم که آقای پزشکیان به خوبی از این تریبون برای انعکاس نظام دیکتاتور مآبانه حاکم بر کشورهای جهان استفاده کند.

وی گفت: ایشان همچنین باید صدای مظلومان غزه را به گوش جهانیان برساند چرا که دنیا باید بیشتر درباره جنایات رژیم صهیونیستی آگاهی پیدا کنند تا این رژیم اشغالگر بیش از پیش منزوی شود.

حجت الاسلام سلیمی ادامه داد: همچنین رئیس جمهور کشورمان باید این مسئله را در سخنرانی خود مطرح کنند که چرا حق وتو کشورها را به دو دسته تقسیم کرده است و عده‌ای از قدرت خود برای هر مسئله‌ای استفاده می‌کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: سالها است که تحریم‌های ظالمانه‌ای از طرف غرب علیه ملت ایران اعمال شده است و امیدوارم که رئیس جمهور با بیانی رسا به احقاق حقوق مردم کشورمان بپردازند.

وی در پایان گفت: اکنون رژیم صهیونیستی بیش از پیش وارد یک جنایت جنگی شده است و پای خود را از گلیمش دراز کرده که از دستگاه‌های ارتباطی برای ترور و جنایت استفاده می‌کند و رئیس جمهور کشورمان باید چنین فاجعه غیر انسانی را از تریبون سازمان ملل انعکاس دهد.