پنج‌شنبه 3 آبان 1403

پزشکیان: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پزشکیان: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم + فیلم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در سفر خود به نیویورک با برخی شبکه‌ها و رسانه‌ها گفتگو داشت؛ شبکه الجزیره عربی از جمله‌ی این رسانه‌ها بود، در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید: - اسرائیل برای ماندنش قصد دارد جنگ را در غرب آسیا گسترش دهد، چون نتوانست با جنگ در غزه به اهدافش برسد. - حامیان حقوق‌بشر حرف از انسانیت می‌زنند، اما در برابر ظلم اسرائیل...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در سفر خود به نیویورک با برخی شبکه‌ها و رسانه‌ها گفتگو داشت؛ شبکه الجزیره عربی از جمله‌ی این رسانه‌ها بود، در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید:

- اسرائیل برای ماندنش قصد دارد جنگ را در غرب آسیا گسترش دهد، چون نتوانست با جنگ در غزه به اهدافش برسد. - حامیان حقوق‌بشر حرف از انسانیت می‌زنند، اما در برابر ظلم اسرائیل به مردم مظلوم غزه سکوت می‌کنند. - کشور‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، اما با فعال کردن دستگاه‌های پیجر صد‌ها انسان را می‌کُشند چهره دروغین‌شان را برای جهانیان به نمایش گذاشته‌اند. - ایران مشکلی با گفتگو ندارد، اما آمریکا از همان ابتدا پایبند برجام نبود. - آمریکا هر زمان بخواهد بر اساس صداقت با ما صحبت کند ما مشکلی برای گفتگو نداریم. در حال حاضر صداقت لازم را در طرف مقابل ندیده‌ایم.