سه‌شنبه 3 مهر 1403

پسر راموس طرفدار برزیل از آب در آمد / این پسر نیمار را بیشتر از پدرش قبول دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پسر راموس طرفدار برزیل از آب در آمد / این پسر نیمار را بیشتر از پدرش قبول دارد!

ویدیوی آموزش فوتبال سرخیو راموس به پسرش به شدت مورد توجه کابران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در پایان فصل 23-2022 به همکاری خود با پاری‌سن‌ژرمن خاتمه داد و هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده است. او مذاکراتی با بشیتکاش ترکیه داشت که به نتیجه نرسید و عربستانی‌ها همچنان در پی جذبش هستند.

در شرایطی که ساعاتی پیش برخی رسانه ها مدعی شدند که راموس برای مذاکره با عربستانی ها راهی این کشور می شود، این بازیکن با انتشار یک پست بانمک همه را به سرگیجه انداخت؛ او در این ویدیو فارغ از هیاهوی نقل و انتقالاتی، مشغول آموزش فوتبال به پسرش است و مکالمه جالبی نیز بین این دو رد و بدل شده است.

سرخیو راموس این ویدیو را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است او در این ویدیو به پسرش، سرخیو جونیور، پنالتی زدن را آموزش می دهد. نکته خنده دار زمانی اتفاق می افتد که این بازیکن توضیحات خود را تمام می کند و پسرش به او می گوید: "آره، اما نیمار این کار را بهتر می کند."

راموس بدون اینکه توجهی به این کری ها نشان دهد به پسرش نگاه می کند و در حالی که می خندد می گوید: "نه نیمار نیست بلکه پدرت این کار را می کند."

سرخیو راموس و نیمار بعد از این که در لباس رئال مادرید و بارسلونا در الکلاسیکوهای حساس متعددی روبروی هم قرار گرفتند، طی دو فصل اخیر در پاری‌سن‌ژرمن هم تیمی بودند و بازی کنار یکدیگر را نیز تجربه کردند. نیمار هم مثل راموس در پایان فصل PSG را ترک کرد. او با انتخاب الهلال تکلیف آینده اش را مشخص کرده اما هنوز معلوم نیست که راموس می خواهد در کدام تیم به فوتبال ادامه دهد.

پسر راموس طرفدار برزیل از آب در آمد / این پسر نیمار را بیشتر از پدرش قبول دارد! 2