پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

پلیس آگاهی

پلیس آگاهی

وب‌گاه عصر ایران

معاون مبارزه باجعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به مردم به ویژه جوانان به جهت هوشیاری و عدم عضویت در این گونه شرکت ها گفت: با هماهنگی قضائی صورت گرفته اکثر اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده و تاکنون 174 شکایت واصل و مبلغ بزه کلاهبرداری بالغ بر 1000 میلیارد ریال بوده و پرونده در مسیر سیر مراحل قضائی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای با شگرد خرید و فروش موبایل و رسید ساختگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در اهواز خبر داد. رییس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای با شگرد خرید و فروش موبایل و رسید ساختگی به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در اهواز خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سیروس دریکوند ضمن اعلام این خبر اظهار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده المیرا زارع، معروف به نازگل، دختر بچه 7 ساله اصفهانی که 17 روز قبل به طرز مرموز ناپدید شده از فرمانده فراجا درخواست کمک کردند. خانواده المیرا زارع، معروف به نازگل، دختر بچه 7 ساله اصفهانی که 17 روز قبل به طرز مرموز ناپدید شده از فرمانده فراجا درخواست کمک کردند. به گزارش عرشه آنلاین، نازگل دانش آموز کلاس اول روستای برسیان بود که 17 اسفندماه همراه مادرش به روستای دهکرم رفت تا...

خبرگزاری تسنیم

متهمان جوانی که اقدام به ربودن زن جوان بخاطر انتقام‌جویی در شادآباد کرده بودند، با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت سرمایه‌گذاری هرمی «WDC» در شهرستان ساری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ احمد ساکی اظهار کرد: بهمن ماه سال گذشته درگیری منجر به وقوع قتل در ملایر رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد خون آلود مرد جوان داخل گونی در بزرگراه آزادگان کشف شد به گزارش عرشه آنلاین، جسد مرد 30 ساله ای در بزرگراه آزادگان کنار انبار اخلاقی کشف شد. ساعت 12 ظهر 5 فروردین ماه 1403 خبر کشف جسد مرد مجهول الهویه ای در بزرگراه هاشمی به سمت آزادگان کنار انبار اخلاقی به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که بلافاصله ماموران کلانتری 168 به محل اعزام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف دستگیر شد رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد. خبرگزاری میزان _ علی دهقانی گفت: با اطلاع از وقوع قتل و حضور بازپرس در صحنه، دستور مقتضی جهت شناسایی متهم صادر شد که با همکاری ضابطین، متهم شناسایی و به همراه خودرو به سرقت رفته از مقتول در استان بوشهر شناسایی و دستگیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا 17 فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از 18 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند اوراق خودروهای سرقتی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

«وقوع سرقت در کشور روند نزولی و کاهشی یافته و از 17 درصد افزایش ابتدای سال به 6 درصد در پایان سال کاهش یافت. سرعت العمل پلیس در بین وقوع سرقت، دستگیری مجرمان و کشفیات کاهش یافته و میزان کشفیات سرقت‌ها توسط پلیس در سطح کشور 35 درصد و در ایلام 69 درصد طی سال 1402 افزایش داشت.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند اوراق خودرو‌های سرقتی خبر داد.