چهارشنبه 18 مهر 1403

پلیس راهور استان سمنان از ورود 2 هزار خودرو در محدودیت‌ها جلوگیری کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پلیس راهور استان سمنان از ورود 2 هزار خودرو در محدودیت‌ها جلوگیری کرد

سمنان - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: 2 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد در محدودیت‌های کرونایی اخیر بازگشت داده شدند و از ورودشان به محدوده‌ها ممانعت شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه به رسانه ها افزود: از ابتدای آذر و آغاز طرح جدید محدودیتهای کرونایی تا امروز تردد بیش از 35 هزار خودرو کنترل شد واز این تعداد 2 هزار دستگاه عودت داده شده و 370 مورد نیز اعمال قانون شدند.

وی بیان کرد: تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان در سمنان، شاهرود و دامغان، به صورت هوشمند کنترل می شود.

بزرگی ادامه داد: ساماندهی مجوز ترددها توسط دستگاههای مرتبط باید صورت گیرد و در بحث تردد ها نباید استثنا قائل شد، چرا که صدور مجوزها سبب ایجاد خلل در کنترل ترددها شده و یک معضل جدی است که باید در این‌خصوص از سوی ستاد تصمیم گیری شود.

وی گفت: همه ترددها به واسطه دوربین و به صورت هوشمند در استان سمنان کنترل می‌شود.

رییس پلیس راهور استان سمنان گفت: بیش از 90 درصد مردم استان محدودیت های اعلام شده را رعایت کردند و همراهی و همکاری داشتند که جای قدردانی و تشکر دارد.

محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه یکم آذر در 448 شهر شامل 160 شهر با وضعیت قرمز، 208 شهر با وضعیت نارنجی و 80 شهر با وضعیت زرد به مدت دو هفته در حال اجرا است. بر اساس این محدودیت‌ها، مشاغل غیرضروری در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل می‌شوند، ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می‌کنند، تردد بین‌شهری با خودروهای پلاک غیربومی ممنوع است و هر گونه تردد با خودرو از ساعت 21 تا چهار صبح در شهرهای قرمز مشمول جریمه می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*