شنبه 29 اردیبهشت 1403

پلیس راهور

پلیس راهور

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود، جریمه می‌شوند. همچنین نصب هر گونه نوشتار، استیکر، برچسب و... بر روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: 5درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی‌تأثیر نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حمل‌ونقل شهرداری منطقه 12 گفت: به موتورسواران مجوز و یا کارت ورود به محدوده می‌دهیم، این طرح را امسال دنبال خواهیم کرد و موتورها شناسایی می‌شوند، در نهایت مقابل موتورهایی که مجوز ورود ندارند را خواهیم گرفت. معاون حمل‌ونقل شهرداری منطقه 12 گفت: به موتورسواران مجوز و یا کارت ورود به محدوده می‌دهیم، این طرح را امسال دنبال خواهیم کرد و موتورها شناسایی می‌شوند، در نهایت مقابل موتورهایی...

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به‌زودی دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت‌های پلیس راهور نیز نصب می‌شود و در فاز اول این دوربین‌ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقا ممنوع است. رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقا ممنوع است به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود جریمه می‌شوند، همچنین استیکر، برچسب و یا تصویر روی بدنه و شیشه ممنوع و جریمه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ورود موقت وسایل نقلیه موتوری مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین المللی به ایران و تردد داخل مرز‌های کشورمان، بلامانع اعلام و ابلاغ شد.

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: «همه رانندگان می‌دانند استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی باعث حواس‌پرتی راننده می‌شود؛ اما متاسفانه هنوز هم این اشتباه را تکرار می‌کنند و این مسئله به یک عادت بد در رانندگان تبدیل شده است که می‌تواند فجایع بسیاری رقم بزند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور تهران اعلام کرد که تمامی تخلفات ساکن رانندگان از این پس به صورت هوشمند ثبت خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهور با تاکید بر اینکه دستکاری در ارکان خودرو به هیچ وجه پذیرفتی نیست، گفت: با هرگونه تغییری برخورد می‌شود.

وب‌گاه الف

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که به زودی دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی بر روی موتورسیکلت‌های پلیس راهور نیز نصب می‌شود و در فاز اول این دوربین‌ها نسبت به ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1403 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای نواب، همت، آبشناسان، حکیم، بابایی، زین الدین و چمران پر تردد هستند.