یک‌شنبه 13 خرداد 1403

پلیس راهور

پلیس راهور

وب‌گاه خبر آنلاین

باران سیل آسا همراه با رعد و برق در ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در مشهد منجر به آبگرفتگی در خیابانها و تاریکی آسمان در این کلانشهر شد، همچنین در بعضی از محلات نیز برق قطع شد و سرعت نیز بسیار ضعیف بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر اول سفارت افغانستان در تهران با رد گزارش‌های منتشر شده درباره مخالفت کابل با حضور ناشران افغان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت دیر رسیدن دعوتنامه دلیل شرکت کمرنگ ناشران این کشور است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فراجا با بیان اینکه متاسفانه هنوز "استحکام بدنه خودرو جزو استانداردهای اجباری نیست" گفت: تنها راه اثبات این موضوع که آیا ورقه استفاده شده در بدنه خودروها ایمنی لازم و کافی را دارند یا نه، راه‌اندازی مرکز آزمون تصادفات است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه‌ای از محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت تا شنبه 29 اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور به شرح ذیل خبر داد. 1- تردد موتورسیکلت: تردد موتورسیکلت از ساعت 1200 ظهر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 1403 الی ساعت 0600 روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان -...

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فراجا با بیان اینکه متاسفانه هنوز "استحکام بدنه خودرو جزو استانداردهای اجباری نیست" گفت: تنها راه اثبات این موضوع که آیا ورقه استفاده شده در بدنه خودروها ایمنی لازم و کافی را دارند یا نه، راه‌اندازی مرکز آزمون تصادفات است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا ادامه داد: وقتی افراد برای تمدید اعتبار گواهینامه اقدام نمی‌کنند، در واقع به پزشک نیز مراجعه نکرده‌اند؛ بنابراین اگر در تصادفات مشخص شود راننده‌ای که اعتبار گواهینامه‌اش تمام شده، دچار مشکلات جسمی یا روحی نیز شده است. قطعا این مسائل مشکلات دیگری را برای راننده متخلف ایجاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده پلیس راهور فراجا بار دیگر کیفیت پایین خودروهای تولید داخل را که نقش پررنگی در بروز سوانح مرگبار رانندگی دارند، به باد انتقاد گرفت و گفت هرچه فریاد می‌زنیم خودروها باید ایمن باشد، اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور فراجا می‌گوید که ما فریاد می‌زنیم که خودرو‌ها باید ایمن باشند، زیرا نقش بسیار مهمی در جلوگیری از تصادفات و حتی حفظ جان افراد پس از تصادفات دارد، اما اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا از افراد بی‌تفاوت به موضوعات ترافیک خواست تا با حساسیت نسبت به این موضوع به مسئولیت خود در کاهش تصادفات رانندگی عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگی مانند نمایشگاه کتاب نیست، گفت: محل برگزاری این رویدادها باید به خارج از شهر تهران منتقل شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم‌بندی پارکینگ‌های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه مصلی و نمایشگاه بین‌المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بزرگی مانند نمایشگاه کتاب نیست، گفت: محل برگزاری این رویدادها باید به خارج از شهر تهران منتقل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس صادقی، معاون امور مناطق معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: از امروز یک نفر به عنوان نماینده شهرداری در این ستاد مستقر خواهد شد و امورات مربوط به مهندسی ترافیک را به جد پیگیر خواهد بود تا بتوانیم بهترین مراسم را برگزار نماییم. وی ادامه داد: همکاری بسیار نزدیک و خوبی بین پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین شهرداری تهران در خصوص برگزاری...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راهور فراجا: مسئله ما در شهر‌های بزرگ فقط حجم تردد‌ها نیست و نظم ترافیک است. ترافیک ما سنگین و نامنظم است، ولی در دنیا اینجوری نیست. مردم از بی نظمی بیشتر از ترافیک خسته و آزرده می‌شوند. مشکل ترافیک ما بی نظمی است و باید منظمش کنیم. در دل نظم بخشی سرعت ترافیک و روان سازی نیز خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا اعلام کرد: مالکان پلاک های سوخته و مخدوش تا آخر اردیبهشت مهلت دارند برای تعویض پلاک مراجعه کنند.