شنبه 29 اردیبهشت 1403

پلیس راهور

پلیس راهور

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با آخرین جزئیات از اجرای طرح راننده محوری نکاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرگ‌بارترین بزرگراه‌های پایتخت در تصادفات رانندگی اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد. بزرگراه مرگبار تهران را بشناسید معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از شناسایی 887 نقطه پرتصادف در جاده های کشور خبر داد و گفت: 412 نقطه با منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی برطرف شده و 475 نقطه دیگر در اولویت برنامه‌های امسال قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ احسان مومنی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در معابر تهران گفت: بزرگراه آزادگان کمربندی شهر تهران است و از شمال شرق تهران تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد، به همین دلیل نیز این مسیر ویژگی‌های خاص خودش را دارد و بیشترین آمار تصادفات فوتی در تهران نیز مربوط به همین مسیر است و 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات رانندگی در پایتخت در این بزرگراه آزادگان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای همت، نواب، زین الدین، بابایی، حکیم، آبشناسان و چمران پر تردد هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد. رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران...

وب‌گاه گسترش

پلیس راهور فراجا برای سال 1403، قوانین و تصمیمات جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی و موضوعات دیگر اعلام کرده است. همچنین هزینه تمام شده دریافت گواهینامه در سال جدید مشخص شد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل‌های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل‌های شهری پرهیز کنند. همچنین عابران پیاده نیز حتما از گذرگاه‌های مخصوص عابرپیاده تردد کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات پلیس در راستای ایمن‌سازی و کاهش تصادفات را تشریح کرد و گفت: «212 نقطه حادثه‌خیز در تهران، رفع خطر شده است.»

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اعلام کرد که ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

2 شهروند در 2 تصادف رانندگی به فاصله 10 دقیقه در پایتخت جان خود را از دست دادند.