پلیس سمنان هنجارشکنی به بهانه چهارشنبهسوری را برنمیتابد
سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس با افرادی که امنیت و آسایش جامعه را به بهانه چهارشنبهسوری برهم میزنند برخورد جدی خواهد داشت.
سردار عبدالله حسنی روز سهشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: تامین امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و اجازه هنجارشکنی به هیچ فردی به بهانه چهارشنبهسوری داده نمیشود. وی ادامه داد: در سالهای گذشته به بهانه چهرشنبهسوری شاهد مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان بودیم و در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا درخواست میشود شهروندان به منظور حفظ سلامت خود و امنیت جامعه در خانه بمانند و برپایی هرگونه آیینی به صورت دسته جمعی خودداری کنند. وی بیان کرد: افرادی که در چهارشنبهسوری حین ارتکاب به برهم زدن امنیت شهر دستگیر شوند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. حسنی بیان کرد: در تازه ترین کشف های پلیس استان سمنان پنجهزار و 120 قلم انواع موادمحترقه از یک جوان 18ساله در شاهرود کشف شد، این جوان در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد محترقه میکرد. فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: فضای مجازی مورد رصد پلیس فتا است و در صورت مشاهده تخلف با فرد خاطی برخورد می شود. چهارشنبه آخر سال به عنوان یکی از آیین های استقبال از سال نو در گذشته بر پایه شادی و جمع شدن خانواده ها و دوستان در کنار یکدیگر بود اما امروزه این آیین دچار تحریف و در مواردی بیشتر تبدیل به آیینی همراه با خسارت های جانی و مالی شده است
*س_برچسبها_س*