جمعه 14 اردیبهشت 1403

پنتاگون بیانیه داد / اقدام قاطع و سریع در تقویت دفاع هوایی اوکراین

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پنتاگون بیانیه داد / اقدام قاطع و سریع در تقویت دفاع هوایی اوکراین

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا گفت، ایالات متحده به اقداماتش در تقویت دفاع هوایی و سایر الزامات اصلی و اولویت‌دار برای اوکراین ادامه می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد، ژنرال «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در نشست مجازی شورای ناتو - اوکراین در چارچوب وزرای دفاع شرکت کرد و وزرای دفاع حاضر، مساله «ضرورت و فوریت تقویت دفاع هوایی و سایر الزامات اولویت‌دار» را برای اوکراین مطرح کردند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این بیانیه همچنین آمده است: آستین به متحدان در مورد ضرورت یک اقدام قاطع و سریع در مساله دفاع هوایی اوکراین تاکید کرد.

خبر مرتبط پیش گویی شولتس از آینده جنگ روسیه و اوکراین

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان ضمن تاکید به حمایت نظامی از اوکراین، گفت جنگ این کشور شاید تا چندین سال طول بکشد.

آستین قرار است روز 26 آوریل سال جاری میلادی ریاست بیست و یکمین نشست مجازی گروه تماس دفاعی اوکراین را بر عهده داشته باشد.

خبر مرتبط دو کشته در حمله پهپادی اوکراین به بلگورود روسیه

فرماندار استان بلگورود روسیه اعلام کرد که به دنبال حمله پهپادی اوکراین به مناطق مسکونی این منطقه دو نفر کشته شدند.

متحدان غربی اوکراین در شرایطی به تامین تسلیحات می‌پردازند که هیچ چشم‌اندازی برای صلح وجود ندارد و پیشتازی میدانی هم در دست روسیه است. پیشتر «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان ضمن تاکید بر حمایت‌های نظامی از اوکراین، گفت جنگ این کشور شاید تا چندین سال طول بکشد.

او بیان کرد: «برای مثال هیچکس نمی‌تواند بگوید که آیا این جنگ می‌تواند تا پنج سال طول بکشد یا خیر. آلمان از حمایت‌های نظامی از اوکراین دفاع می‌کند و هم‌چنین دیپلماسی هم باید در نظر گرفته شود.»

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پنتاگون بیانیه داد / اقدام قاطع و سریع در تقویت دفاع هوایی اوکراین 2
پنتاگون بیانیه داد / اقدام قاطع و سریع در تقویت دفاع هوایی اوکراین 3