جمعه 7 اردیبهشت 1403

پنج طرح ورزشی استان همدان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پنج طرح ورزشی استان همدان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

همدان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پنج طرح عمرانی ورزشی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا حقیقی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها با تلاش پیمانکاران و نظارت مطلوب دستگاه ورزش در سطح شهرستان‌های این استان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

به گفته وی، خانه کبدی کبودراهنگ، زمین مینی فوتبال روستای آبشینه همدان، زمین چمن مصنوعی روستای لتگاه لالجین، سالن ورزشی توچغاز ملایر و سالن باستانی شهر مریانج طرح‌های عمران ورزشی آماده بهره برداری در استان همدان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به دستاوردهای سفر رییس جمهور به این استان، گفت: 184 میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رییس جمهور برای اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان این استان اختصاص داده شد.

وی افزود: این اعتبارات برای تکمیل 6 طرح ورزش بانوان، سالن‌های ورزش باستانی، سه استخر و سالن سرپوشیده و همچنین 15 زمین چمن مصنوعی در سطح استان اختصاص یافت.

استان همدان دارای بیش از 85 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب 50 هیات ورزشی و بیش از 600 فضای روباز و سرپوشیده ورزش است.

برچسب‌ها