جمعه 31 فروردین 1403

کبدی

کبدی

وب‌گاه فرارو

اضافه وزن با بسیاری از مشکلات سلامتی با ریسک مرگ زودرس مرتبط است و پزشکان می‌گویند افراد در صورت حفظ وزن سالم، بهترین شانس برای زندگی طولانی را خواهند داشت؛ اما مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه موناش در ملبورن استرالیا انجام شد، نشان داد افرادی که در سن بالای 65 سال وزن کم کرده‌اند، یک سوم بیشتر در معرض خطر مرگ در طی چهار سال هستند. در کمال تعجب آن‌ها هیچ ارتباطی بین افزایش وزن و افزایش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید نشان داد که استامینوفن پروتئین‌ها را در بافت قلبی عروقی تغییر می‌دهد و به‌طور بالقوه بر عملکرد قلب تأثیر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افرادی که مشکلات حرکتی شدید دارند، باید از تردمیل و سایر ماشین‌های هوازی خودکار اجتناب کنند، زیرا خطر آسیب بیشتر با آن دستگاه‌ها وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کبد یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان است که به متابولیسم غذا، ذخیره انرژی و حذف سموم کمک می‌کند. انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد که هر کدام باعث بروز علائم خاصی می‌شوند؛ در صورت بروز این علائم هشداردهنده، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مصرف زیاد نوشابه رژیمی ممکن است خطر ابتلا به بیماری استئاتوتیک کبدی مرتبط با اختلال متابولیک (MASLD) را افزایش دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری افرادی که اضافه وزن دارند، گاهی بدون مشورت با متخصص تغذیه، به مصرف قرص‌های لاغری روی می آورند، غافل از این که بسیاری از این دارو‌ها به جای کمک به افراد، جان آنها را به خطر می‌اندازد.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم اثبات فواید بی‌شمار استفاده از نان کامل برای سلامتی جامعه، هنوز تقریباً تمام کارخانجات تولید آرد در کشورمان به دلیل سود هنگفت سبوس‌گیری از آردها، اقدام به تولید آرد سفید و سبوس‌گیری بالا می‌کنند و عملاً سلامت مردم قربانی این سودجویی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

غذاها و عادت ناسالم که کبد شما را نابود می‌کند را بشناسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بستنی از دسته خوراکی‌های خوش طعمی است که بزرگسالان و کودکان به آن علاقه دارند، اما مصرف زیاد بستنی خطرات و عوارضی را برای کودکان به همراه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشیدنی بی‌نظیر و مفیدی وجود دارد که می‌تواند کلسترول خوب شما را افزایش دهد. نوشیدنی بی‌نظیر و مفیدی وجود دارد که می‌تواند کلسترول خوب شما را افزایش دهد. به گزارش عرشه آنلاین، ممکن است وقتی به سن خاصی رسیدید، متوجه شوید که در حال مبارزه با میزان کلسترول بالای خون خود هستید. حتی اگر سهم خود را برای کاهش کلسترول خون، بدون دارو و از طریق رژیم غذایی و ورزش انجام دهید، بدن شما در پاکسازی...

وب‌گاه خبر آنلاین

انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد. هر یک از این بیماری‌ها، مجموعه علائم منحصر به فرد خود را دارد. در حالی که هر نوع بیماری کبد علائم را کمی متفاوت نشان می‌دهد، همه انواع بیماری‌های کبدی ممکن است علائم مشترکی نیز داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

استامینوفن، ماده فعال در تایلنول، یک داروی بدون نسخه است که برای درمان درد‌های خفیف تا متوسط و همچنین برای کاهش تب استفاده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد که هر کدام باعث بروز علائم خاصی می‌شوند؛ در صورت بروز این علائم هشداردهنده، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

وب‌گاه عصر ایران

پف و ورم مداوم ممکن است نشانه ی بر هم خوردن تعادل سیستم های بدنی باشد، مثل نوسانات هورمونی، مشکلات مزمن همچون اختلالات قلبی یا کبدی، یا حتی عوارض برخی داروها.

وب‌گاه خبر آنلاین

عادات غذایی همواره تأثیرات مثبت و منفی زیادی بر سلامت بدن دارد؛ از همین جهت، کارشناسان تغذیه تأکید می‌کنند که بکوشیم خود را با عادات غذایی سالم وفق دهیم.