چهارشنبه 18 مهر 1403

پوستر جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در کردستان رونمایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پوستر جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در کردستان رونمایی شد

سنندج - ایرنا - پوستر هفتمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری روز دوشنبه با حضور حجت‌الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و مسوولان اوقاف و امور خیریه این استان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، این جشنواره در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص معرفی کردستان به عنوان استان فرهنگ و هنر و با هدف تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف و حمایت از هنرمندان مستعد کشور، به میزبانی استان کردستان در بخش هنرهای تجسمی و در سه رشته نقاشی، کاریکاتور و گرافیک برگزار می‌شود. مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در آیین رونمایی از این پوستر اظهار داشت: این جشنواره در هشت استان و بخش‌های متفاوت فرهنگی هنری و رسانه ای برگزار می‌شود که استان کردستان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان میزبان بخش هنرهای تجسمی انتخاب شده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند با دعوت از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی کشور برای شرکت در این جشنواره گفت: علاقمندان می‌توانند تا پایان فروردین 1400 با مراجعه به سایت vaghffestival.ir ضمن مطالعه فراخوان رشته‌های مختلف آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: دبیرخانه جشنواره به دلیل شرایط کرونا تمام مراحل اعلام فراخوان، دریافت آثار، داوری و اعلام نتایج را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. دبیر بخش هنرهای تجسمی جشنواره وقف چشمه همیشه جاری یادآور شد: به برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، ضمن اینکه علاوه بر جوایز، تمام آثاری که به بخش نهایی مسابقه راه می‌یابند، گواهی شرکت در جشنواره را دریافت می‌کنند و نمایشگاه‌هایی از آثار برتر جشنواره نیز برگزار می‌شود. وی تاکید کرد: صفحه جشنواره به نشانی vaghffestival@ نیز در شبکه‌های اجتماعی قابل دسترس است چ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات لازم با شماره تلفن‌های 09300674984- تماس بگیرند.

*س_برچسب‌ها_س*