یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

پولادگر: انتخابات فدراسیون سوارکاری روال قانونی را طی نکرده و آن را تأیید نمی‌کنیم / کاندیداهای ریاست فدراسیون شرایط مساوی نداشتند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پولادگر: انتخابات فدراسیون سوارکاری روال قانونی را طی نکرده و آن را تأیید نمی‌کنیم / کاندیداهای ریاست فدراسیون شرایط مساوی نداشتند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در انتخابات نبودیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم؛ این انتخابات از نظر ما روال قانونی را طی نکرده.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پیرامون برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری بدون هیچ نماینده‌ای از این وزارت‌خانه اظهار داشت: یکی از دلایل این که اعلام کردیم این انتخابات باید 10 روز به تعویق بیفتد، اعتراض 2 نفر از نامزدها بود. در واقع کاندیداهای ریاست فدراسیون شرایط مساوی نداشتند و اگر انتخابات را بررسی کنید، همه فدراسیون‌ها به شرایط سرپرستی رسیدند.

وی در ادامه بیان داشت: چون رئیس وقت فدراسیون، خودش نامزد بوده و برای آن که شائبه‌ای پیش نیاید و شرایط برابر باشد، سرپرست تعیین می‌شد، به همین دلیل حتی برای 10 روز، سرپرست انتخاب می‌کنیم. دوستان در خصوص دوره سرپرستی و اینکه دوره ریاست به پایان نرسد، به شدت مقاومت می‌کردند.

پولادگر هم‌چنین عنوان داشت: به همین دلیل با وجود این که بارها هم به خلیلی و هم به دبیر مجمع گفته شد که اجازه بدهید سرپرست تعیین شود و شرایط برابر باشد، باز هم اصرار کردند و بدون در نظر گرفتن صحبت‌ها و خبری که روز قبل از مجمع منعکس شد، اقدام به برگزاری انتخابات کردند. حالا چگونه می‌گویند اطلاع نداشتند؟

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان به شبکه سه سیما گفت: ما در انتخابات نبودیم و این انتخابات را تأیید نمی‌کنیم. این انتخابات از نظر ما روال قانونی را طی نکرده. با رعایت قوانین و برای اینکه مشکلی پیش نیاید، درباره انتصاب سرپرست برای فدراسیون سوارکاری تدبیر خواهیم کرد و جلو خواهیم رفت.

انتهای پیام /