دوشنبه 2 مهر 1403

پولادگر: فدراسیون‌ها در تله مالیاتی افتاده‌اند / قسمتی از موفقیت والیبال به خاطر ثبات مدیریت است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پولادگر: فدراسیون‌ها در تله مالیاتی افتاده‌اند / قسمتی از موفقیت والیبال به خاطر ثبات مدیریت است

معاون وزیر ورزش گفت: فدراسیون والیبال یکی از فدراسیون‌های پرکار کشور است که قسمت زیادی از موفقیت آن به خاطر ثبات مدیریت است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال، صبح امروز یکشنبه با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، رئیس و دبیر فدراسیون والیبال و رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اعضای مجمع برگزار شد.

محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش در این مجمع اظهار داشت: فدراسیون والیبال یکی از فدراسیون های پرکار کشور است که قسمت زیادی از موفقیت آن به خاطر ثبات مدیریت است.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: اگرچه در رده بزرگسالان نتایج دلخواه مردم کسب نشد اما والیبال در رده‌های سنی پایه کاملا موفق بوده و نتایج درخشانی کسب شده است. تکرار موفقیت در رده سنی پایه، بسیار سخت است چون چیزی به عنوان تجربه در این مقطع وجود ندارد.

پولادگر گفت: امیدوارم تیم والیبال در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک موفق باشد. کسب سهمیه المپیک، فرآیند دشواری است و رسیدن به المپیک، موفقیتی بزرگ به حساب می‌آید. حضور در المپیک پاریس دور از دسترس والیبال نیست.

وی تصریح کرد: مشکل مالیاتی فدراسیون بیشتر شبیه تله مالیاتی است. گزارش‌های مالیاتی باید به موقع ارائه می‌شد و سازمان امور مالیاتی هم باید به موقع گزارش‌ها را طلب می‌کرده است. امیدوارم مشکل بیمه هم حل شده و به فدراسیون‌ها کمک شود.

جریمه سنگین برای فدراسیون والیبال