شنبه 7 مهر 1403

پیام تسلیت حجت الاسلام ادیانی در پی شهادت سید حسن نصرالله

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پیام تسلیت حجت الاسلام ادیانی در پی شهادت سید حسن نصرالله

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله گفت: این شهید والامقام عارف واصلی که در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت و اینک به آرزوی قلبی خود که شهادت در این راه نورانی بود نائل گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: مطمئناً این جنایت بزرگ هرگز بی پاسخ نمی‌ماند و اقدام متحد و دقیق جبهه مقاومت درس عبرتی فراموش نشدنی به صهیونیست‌های کودک کش و استکبار جهانی خواهد داد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحسَبَنَ الَذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَهِ أَموَاتًا بَل أَحیَاء عِندَ رَبِهِم یُرزَقُونَ»

خبر شهادت سید مقاومت، پرچم دار مبارزه با ظلم و ستم، نماد عزت امت اسلامی، پناه مظلومان7 و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه، علامه مجاهد، شهید سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه) و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صد‌ها تن از مردم بی‌گناه قلب یکایک آزادگان جهان را اندوهگین و چشمانمان را اشکبار نمود.

این رژیم جعلی و منحوس این بار با خباثت خود برادری عزیز و مجاهدی با اخلاص را به شهادت رساند، عارف واصلی که در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت و اینک به آرزوی قلبی خود که شهادت در این راه نورانی بود نائل گردید.

مطمئناً این جنایت بزرگ هرگز بی پاسخ نمی‌ماند و اقدام متحد و دقیق جبهه مقاومت درس عبرتی فراموش نشدنی به صهیونیست‌های کودک کش و استکبار جهانی خواهد داد.

باور قلبی و یقین ما این است که شجره طیبه مقاومت و حزب الله با اطاعت محض از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) راه این سید شهید را با قدرت ادامه خواهند داد و هدف نورانیش که نابودی این غده سرطانی بود، قطعا تحقق خواهد یافت.

اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، نیرو‌های غیور و از جان گذشته مقاومت، مردم و دولت شریف لبنان و تمامی آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و به همه آزادگان جهان اطمینان می‌دهم به زودی به اذن الهی در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی