شنبه 15 اردیبهشت 1403

پیام فراجا به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پیام فراجا به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز شنبه 21 بهمن‌ماه 1402 فرماندهی کل انتظامی کشور به مناسبت 45 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:«حادثه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود (مقام معظم رهبری 1380/11/21).

در تاریخ سلحشوری و اقتدار مردم ایران زمین 22 بهمن یادآور رشادت همه آحاد جامعه ای است که از ظلم شاهنشاهی به تنگ آمده و دست در دست هم دادند و کشور را از زیر یوغ طاغوتیان رهانیدند.

ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهایی جاودان و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، روزهای رهایی از بند ستم و به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای که در برابر استبداد، وابستگی و بی عدالتی به پاخاستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به واقعیت بدل کردند.

شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات فراگیری انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و طلوع فجر را مژده می داد تا سرانجام در 22 بهمن 1357 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر قدرت پوشالی و استبدادی طاغوت فائق آمد.

پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام راحل و در ادامه، هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شد و با گذشت 45 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی که مبتنی بر اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و با نگرش راهبردی ولایت امر و حاکمیت دین، تولید و با شاخصه دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است و برغم مواجهه با زنجیره‌ای از فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، هم اکنون انسجام، اقتدار و سازماندهی جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نیز شهیدان مدافع حرم در سنگرهای مقاومت اسلامی منطقه و از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران برای حضور گسترده، پر شور و با شکوه در راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت می کند و تردیدی نیست یوم الله 22 بهمن، بار دیگر فرصتی مبارک برای تجدید میثاق ملت ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری خواهد بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید فراجا 22بهمن پلیس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است