یک‌شنبه 15 مهر 1403

پیام نور، دانشگاه امن و سلامت محور در شرایط کرونایی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیام نور، دانشگاه امن و سلامت محور در شرایط کرونایی است

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: با فراهم بودن امکان تحصیل غیر حضوری و مجازی در پیام نور، این دانشگاه مناسب ترین شرایط را از جهت امن و سلامت محور بودن در شرایط کرونایی دارد.

دکتر علی محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری مثل ترم گذشته، آموزش در دانشگاه پیام نور استان زنجان، آنلاین و التکرونیکی خواهد، افزود: در زمان حاضر از 115 رشته گرایش موجود در دانشگاه پیام نور استان، به جز رشته روانشنانسی، جزو رشته های بدون آزمون هستند و علاقه مندان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی متقاضی تحصیل در این رشته ها شوند.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جاری پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش تا 7 مهرماه ادامه دارد، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شروع ترم جدید تحصیلی از ابتدای آبان ماه خواهد بود.

دکتر محمدی گفت: در زمان ثبت نام دانشجویان فقط شهریه ثابت از آنان دریافت می شود و برای پرداخت شهریه متغیر، تا پایان ترم به دانشجویان مهلت داده می شود.

وی افزود: همچنین با هماهنگی های به عمل آمده با بانک های انصار و مهر ایران، برای دانشجویان متقاضی پیام نور استان تا سقف 20 میلیون تومان وام با کارمزد پایین پرداخت می شود که در این زمینه مناطق محروم در اولویت توجه قرار دارند.

رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان نیز می توانند بهره مند شوند، گفت: میزان وام این صندوق برای دانشجویان مقطع کارشناسی 350 هزار تومان، برای کارشناسی ارشد یک میلیون تومان و برای دوره دکتری 2.5 میلیون تومان برای هر ترم تحصیلی است.

وی خاطر نشان کرد: شهریه پایین، سهولت در نقل و انتقالات دانشجویان، تغییر محل آزمون پایان ترم از دیگر مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور است.

به گزارش ایرنا هم اکنون نزدیک 6 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان تحصیل می کنند.

این دانشگاه 55 عضو هیات علمی دائمی و 200 نفر مدرس مدعو دارد.

*س_برچسب‌ها_س*