پنج‌شنبه 5 مهر 1403

پیام هواداران برای سرمربی استقلال؛ خداحافظ آقای نکونام

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
پیام هواداران برای سرمربی استقلال؛ خداحافظ آقای نکونام

باخت در شهرآورد بزرگ تهران انتقادها را به سمت سرمربی این تیم افزایش داده تا جایی که برخی باور دارند که سوت مربیگری وی در پایان این بازی به صدا درخواهد آمد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر رقیب سنتی خود شکست خورد تا با کسب پنج امتیاز از پنج مسابقه از جمع مدعیان لیگ برتر خارج شود. شکست استقلال در رقابت‌های لیگ برتر هجمه را علیه سرمربی این تیم افزایش داده تا جایی که سکوهای ورزشگاه و فضای مجازی به جایی برای تخریب جواد نکونام تبدیل شده است.

بررسی کانال‌های هواداری و فضای مجازی نشان از آن دارد که کمتر هوادار استقلالی تمایل به ادامه مربیگری مرد لالیگایی فوتبال ایران دارد و حتی برخی خواستار خارج وی از نیمکت استقلال شدند. برخی دیگر از کاربران با تشبیه فوتبال استقلال به قفس دفاعی خواستار آزادی استقلال از چنبره تفکر نکونام شدند.

باخت استقلال همچنین خط بطلانی بر بازی سراسر تدافعی نکونام بود تا جایی که وی نتوانست 90 دقیقه در برابر تیم پرسپولیس دوام بیاورد. نکونام با این باخت عملا تیم پرمهره استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کرده تا جایی که کمتر هواداری به آینده تیم خوشبین و بسیاری از آنان استقلال را ناکام بزرگ این فصل می دانند.

در جریان بازی نیز هواداران با نکونام یک تسویه حساب شخصی انجام داده و برای نجات استقلال از این شرایط بحرانی نام فرهاد مجیدی را صدا می‌زدند. همچنین در پایان بازی هواداران یکصدا خواستار اخراج مرد پرحاشیه استقلال شدند.

هواداران باور دارند آنچه که استقلال را به تیم بازنده میدان تبدیل کرد حواشی نکونام و تفکر فوتبالی وی است آنان می‌دانند نکونام مربی دستورپذیر نیست بلکه به دنبال کنار زدن مدیران باشگاه برای رسیدن به تمامیت خواهی است.

اخراج نکونام و تغییر تفکر فوتبالی استقلالی یکی از مهمترین خواسته‌های هواداران از سمیعی مدیرعامل باشگاه است. هواداران می‌دانند که 2 پادشاه در یک اقلیم نخواهدند گنجید بلکه باید سمیعی بتواند اقتدار مدیریتی خود را به رخ مربی بکشد که در چارت سازمانی او در جایگاه پائین‌تر قرار دارد.

منبع: ایرنا