جمعه 14 اردیبهشت 1403

پیروزی سه امتیازی شهرداری گنبد؛ بقا در لیگ برتر والیبال قطعی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیروزی سه امتیازی شهرداری گنبد؛ بقا در لیگ برتر والیبال قطعی شد

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نتیجه سه بر صفر بر راه یاب ملل مریوان را شکست داد و ضمن تثبیت بقا در لیگ برای صعود به مرحله پلی‌آف امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس عصر امروز یکشنبه در خانه میزبان راه یاب ملل مریوان بود که موفق شد این تیم را در سه دست متوالی و به ترتیب با نتیجه 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 22 شکست دهد و سه امتیاز خانگی را از آن خود کند.

بازیکنان عظیم جزیده در این دیدار و در هر سه دست با ارائه یک بازی خوب و منطقی در همه پُست‌ها (سرویس، آبشارها، دفاع روی تور و دریافت‌ها) اجازه بازی همیشگی را به تیم راه یاب ملل ندادند و حریف خود را با شکست بدرقه کردند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با کسب سه امتیاز این بازی خانگی که قضاوت آن برعهده "وحید پورکاشیان" و "مرتضی حسن‌علایی" به ترتیب به‌عنوان داور اول و دوم بود، جمع امتیازات خود را به 33 امتیاز رساند و با یک پله صعود در جایگاه دهم لیگ 14 تیمی قرار گرفت.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر 20 بهمن ماه جاری در خانه میزبان تیم پاس گرگان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های 97 و 98 در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شهرستان گنبدکاووس با 475 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها