یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

پیشنهادهای خانومی برای مراقبت از انواع پوست در فصل زمستان 1402

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پیشنهادهای خانومی برای مراقبت از انواع پوست در فصل زمستان 1402

وقتی بیرون سرد است، رطوبت پوستتان بیشتر از هواست؛ بنابراین هوا همه رطوبت مورد نیاز پوست را از شما می‌گیرد.

رپرتاژ آگهی: وقتی هم داخل محیط خانه هستید، گرمای خشک بخاری و شوفاژ همان بلا را سر رطوبت پوست می‌آورد. با همه این اوصاف، فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی بهداشتی خانومی، با معرفی بهترین محصولات از معروف‌ترین برندهای ایرانی و خارجی، روتین آماده‌سازی پوست برای لذت بردن از روزهای سرد زمستانی را آماده کرده است.

12 پیشنهاد برای داشتن روتین مراقبت پوست زمستانی

نکته اول اینکه برای زمستان به یک روتین مراقبت پوستی روزانه جدید نیاز دارید. داشتن یک هدف مشخص برای مراقبت از پوست، کلیدی است. بنابراین، به‌جای اینکه همه محصولات مراقبت پوست را از روتین روزانه حذف کنید، چند ترفند مهم هم یاد بگیرید. به‌عنوان مثال، اضافه کردن کرم‌های لایه‌بردار، سرم، کرم دور چشم، مرطوب‌کننده و ضد آفتاب با SPF بالای 30 از این قبیل ترفندها محسوب می‌شوند.

در ادامه به این 12 محصول مراقبت پوست که از در فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خانومی در دسترس هستند، توجه کنید:

1. کرم تقویت‌کننده دست حاوی کلاژن نوتروژینا

این کرم تقویت کننده دست، علاوه بر اینکه با فرمولاسیون بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده، حاوی کلاژن برای بهبود شرایط پوست (مخصوصاً پوست خشک) هم است. همچنین، این کرم با آبرسانی به پوست، سطح آن را همیشه مرطوب نگه می‌دارد و فاقد روغن است. بافت این محصول مراقبت پوستی غیر چرب، سبک و با جذب سریع است و برای افراد با پوست حساس مخصوصاً آن‌هایی که در فصل زمستان دچار اگزما شده‌اند، پیشنهاد می‌شود.

2. استیک مراقبت لب آلبالو لبلو

استیک لب آلبالو بر پایه مواد اولیه ارگانیک و طبیعی ساخته شده، چربی ندارد و حاوی مواد مغذی پوست لب مثل روغن جوجوبا و شی‌باتر است. این محصول مراقبت پوستی، می‌تواند پوست خشک لب‌ها را در روزهای زمستانی تسکین دهد، سطح آن‌ها را مرطوب نگه دارد و احساس چسبندگی یا براق شدن زیاد به‌وجود نیاورد.

3. ماسک مرطوب کننده دور چشم هیدراته بیوآکوا

این محصول، یک ماسک ورقه‌ای سرشار از آنزیم، آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی است که باعث تقویت پوست دور چشم و هیدراته نگه داشتن آن می‌شود. همچنین، این ماسک مرطوب کننده حاوی کلاژن و اسید هیالورونیک هم است تا نواحی زیر چشم شما صاف و هیدراته بمانند. پیشنهاد خانومی: شما می‌توانید قبل از استفاده از این ماسک، آن را در یخچال قرار دهید تا پف چشم را کاملاً برطرف کند.

4. روغن کرچک ارگانیک عصاره طلایی

وقتی که صحبت از محصولات مراقبت پوست چندکاره به میان می‌آید، روغن کرچک ارگانیک همیشه حرف اول را می‌زند. بیش از 18 هزار خانم در سطح اروپا از روغن کرچک در طول روزهای سرد زمستانی استفاده کرده‌اند. طبق نظر این خانم‌ها که هیچ چیزی مثل این محصول نمی‌تواند به مرطوب نگه داشتن پوست، رشد و براق شدن موها مخصوصاً موهای مژه و ابرو کمک کند. پیشنهاد خانومی محصول روغن کرچک 20 میل عصاره طلایی است.

5. تونر ملایم چشم و صورت آردن (مناسب پوست خشک)

تونر ملایم چشم و صورت به‌صورت اختصاصی برای خانم‌های با پوست خشک و حتی خیلی خشک طراحی شده است و خاصیت آبرسانی فوق‌العاده‌ای دارد. طراوت بخشیدن به پوست صورت، ایجاد اثر خنک‌کنندگی، تسکین التهاب پوست و برطرف کردن آکنه از جمله ویژگی‌های این محصول مراقبت پوستی محسوب می‌شوند.

6. کرم آبرسان مخصوص پوست خشک و معمولی وچه

اگر از برآمدگی‌های پوستی یا خشکی بیش‌ازحد پوست صورت در روزهای زمستان رنج می‌برید، بهترین پیشنهاد برای شما کرم آبرسان وچه است. این کرم، بازی را به نفع پوست‌های شما در روزهای سرد زمستان تغییر می‌دهد و ضمن لایه‌برداری ملایم، مرطوب نگه داشتن و هیدراته کردن پوست، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به پوستتان می‌دهد.

7. ماسک خواب صورت و گردن ژنو بایوتیک

ماسک خواب صورت و گردن 50 میل از برند ژنو بایوتیک، با هدف برفراری تعادل رطوبت‌رسانی و آبرسانی پوست در طول شب طراحی شده است. استفاده از این ماسک خواب در طول روزهای سال مخصوصاً زمستان به رفع چین‌وچروک پوستی کمک ویژه‌ای می‌کند. ماسک خواب می‌تواند بهترین پیشنهاد برای جایگزین کردن کرم‌های مرطوب‌کننده معمولی باشد.

کرم خواب صورت و گردن، یک کمپلکس پوستی است که با برخورداری از ویتامین‌های پروبیوتیک، باعث مرطوب شدن پوست در زمان‌هایی که بدن فعالیتی ندارد، می‌شود. استفاده منظم از این ماسک خواب نتایج مثبتی روی پوست‌های معمولی، خشک و حساس خواهد داشت.

8. سرم ویتامین سی پریم مدل C-Prime

اگر لک‌های پوستی یا چروک‌های سطحی روی صورتتان واقعاً تحمل‌ناپذیر شده‌اند؟ استفاده از سرم ویتامین C پریم می‌تواند علاوه بر کاهش چروک، محو لک‌های پوستی و آبرسانی، علائم پیری زودرس را هم به تعویق بیندازد. همچنین، محتویات این محصول حاوی اسید هیالورونیک، عصاره آلوئه‌ورا، ویتامین E و مواد ارگانیک است. ترکیب این مواد مغذی در کنار هم به جوان‌سازی پوست و روشن شدن لکه‌های تیره روی پوست کمک می‌کند.

9. لوسیون مرطوب کننده سری کیت

لوسیون مرطوب کننده کیت، باعث آبرسانی عمیق در بافت‌های پوست می‌شود و به‌همین دلیل بهبود عملکرد دفاعی پوست و کنترل التهابات پوستی را هم به‌همراه دارد. این محصول مراقبت پوستی بافت سبک دارد و پس از استفاده احساس سنگینی یا چربی روی پوست را به‌وجود نمی‌آورد. خانم‌های با پوست نرمال، خشک و حساس بهترین افراد برای مصرف این محصول در طول روزهای سرد زمستان هستند.

10. اسکراب لایه بردار بدن و صورت هلو بیوآکوا

استفاده از اسکراب لایه بردار بدن و صورت بیوآکوا به داشتن یک پوست نرم و ابریشمی در سرتاسر بدن کمک می‌کند. این محصول حاوی فرمولاسیون عصاره هلو، ویتامین‌های مغذی و جنسینگ است و به‌دلیل رنگدانه‌هایی که دارد، لایه‌برداری ملایم و مفیدی را روی پوست انجام می‌دهد. با استفاده روزانه از این محصول می‌توانید انتظار از بین رفتن سلول‌های مرده و روشن شدن رنگ پوست را داشته باشید.

11. کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل SPF 50

محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید هیچ ربطی به فصل زمستان یا تابستان ندارد. شاید تعجب کنید، اما اشعه‌های UVA و UVB حتی در روزهای سرد، نیمه‌ابری و برفی هم قدرت نفوذ به پوست و تخریب سلول‌های حیاتی آن را دارند. کرم ضد آفتاب ضد لک و بی‌رنگ لافارر را به روتین مراقبت پوستی روزانه‌تان اضافه کنید. این محصول با برخورداری از SPF 50، محافظت حداکثری از پوست را به ارمغان می‌آورد.

همچنین، فرمولاسیون این کرم ضدآفتاب، دارای بافت سبک، فاقد رنگ و پارابن و تنظیم‌کننده ترشح سبوم و چربی پوست است. فروشگاه خانومی این محصول را برای همه خانم‌ها مخصوصاً افراد با پوست چرب و آکنه‌دار پیشنهاد می‌کند.

12. سرم آبرسان و روشن کننده پوست مدل Hydro Boost نوتروژینا

اضافه کردن یک سرم آبرسان در کنار محصولات مراقبت پوستی که حاوی مواد آبرسان‌اند، یک ترکیب معجزه‌آسا برای پوستتان در روزهای خشک زمستانی خلق می‌کند. این سرم پوست، باعث روشن شدن پوست، گهش چین‌وچروک، لایه‌برداری و تقویت سطح پوست آسیب‌دیده می‌شود.

همچنین، محتویات این محصول حاوی ویتامین E، هیالورونیک اسید و آنتی‌اکسیدان است که علاوه بر تأمین آب مورد نیاز پوست، از آسیب رادیکال‌های آزاد در محیط جلوگیری می‌کند. این سرم آبرسان همه خانم‌ها با هر نوع پوستی مناسب است و قابلیت آبرسانی 24 ساعته را دارد.

دسترسی به گنجینه‌ای از محصولات مراقبت پوست زمستانه

زمستان با همه زیبایی‌ها و سرمای دلچسبی که دارد، ناخواسته باعث آسیب‌های پوستی از جمله خشکی بیش‌ازحد، ترک پوست یا آسیب‌های ناشی از تابش اشعه‌های UV می‌شود. برای اینکه از همه زیبایی‌های فصل سرد سال لذت ببرید، نیازی به نگرانی یا حبس کردن خودتان در خانه نیست. در عوض روتیم مراقبت پوست روزانه خود را با 12 محصولی که به پیشنهاد فروشگاه خانومی معرفی کردیم، تغییر دهید.

راستی برای دسترسی به گنجینه بزرگ محصولات مراقبت پوست زمستان 1402، کافی است عبارتی مثل ** محصولات آبرسان خانومی ** را در گوگل سرچ کنید. با این کار همه محصولات آبرسان یا حاوی مواد آبرسان و مرطوب‌کننده در اختیارتان خواهند بود.

-->

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پیشنهادهای خانومی برای مراقبت از انواع پوست در فصل زمستان 1402 2
پیشنهادهای خانومی برای مراقبت از انواع پوست در فصل زمستان 1402 3