یک‌شنبه 15 مهر 1403

پیشنهادهای قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه‌ها برای تصمیم سازان ارسال می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پیشنهادهای قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه‌ها برای تصمیم سازان ارسال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، قرارگاه رصد و پایش طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و همچنین قرارگاه رصد و پایش وضعیت آرد ونان در محل وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت جهادکشاورزی، صنعت، معدن وتجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و اتاق اصناف ایران تشکیل شده است.

در این بازدید، نمایندگان دستگاه های اجرایی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تخصصی سازمان مربوطه و بیان مسائل و مشکلات، راهکارهایی نیز برای برون از آن ارائه کردند.

محسن کوشش تبار معاون وزیر کشور با حضور در محل این قرارگاه به بررسی نقش آن و حضور موثر نمایندگان مراجع ذی ربط پرداخت.

وی ضمن تقدیر از حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نظارتی در قرارگاه، بر ضرورت استمرار فعالیت آن تاکید و اعلام کرد قرارگاه باید با رویکرد شناسائی دقیق مسائل و مشکلات ناشی از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و ورود موثر به موضوعات، در راستای حل و فصل مشکلات اقدام و پیشنهادهای عملیاتی خود را روزانه در اختیار تصمیم سازان و تصمیم گیران قرار دهد.

کوشش تبار همچنین بهره برداری از نظرات کارشناسی و سازنده اعضای قرارگاه برای حل و فصل مشکلات و آینده نگری به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی را ضروری دانست.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اصلاح یارانه‌ها

محسن کوشش تبار معاون وزیر کشور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
پیشنهادهای قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه‌ها برای تصمیم سازان ارسال می‌شود 2