شنبه 14 مهر 1403

پیشنهاد کاظمی برای انتخاب معلم برتر جهان اسلام

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پیشنهاد کاظمی برای انتخاب معلم برتر جهان اسلام

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش در دیدار سالم با مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) سه پیشنهاد برای معرفی برترین معلم و ایجاد اتحادیه دانش‌آموزان جهان اسلام ارائه کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علیرضا کاظمی در دیدار سالم محمد المالکی مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) با تشکر از مدیریت کنفرانس و برگزاری موفق سومین نشست وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو سه پیشنهاد ارائه داد که شامل طراحی سازوکار اعطای انتخاب و معرفی سالانه برترین معلم جهان اسلام و اعطای جایزه معلم نمونه جهان اسلام، ایجاد اتحادیه علمی و فرهنگی دانش آموزان جهان اسلام و المپیاد علمی آموزشی دانش آموزان جهان اسلام است.

وی در ادامه از سالم محمد المالکی دعوت کرد به ایران سفر کند و از نزدیک با تجربیات و پیشرفت‌های آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران آشنا شود.

سالم المالکی مدیرکل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی کشورهای جهان اسلام (آیسسکو) نیز در این دیدار از حضور فعال و موثر هیأت ایرانی و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در این نشست تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به سوابق و تجربیات زیسته وزیر آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد که دوره جدید توأم با پیشرفت‌های عمیق و تحول آفرین در آموزش و پرورش ایران باشد و از پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش ایران استقبال کرد.

خبر مرتبط آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 زیر ذره‌بین مجلس

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان در خصوص اعمال تبصره (1) ماده (45) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برای ورود به نحوه ارزیابی، مصاحبه تخصصی، عمومی و گزینش پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 در این کمیسیون خبر داد.

وی همچنین ضمن تشکر از دعوت وزیر آموزش و پرورش ایران ابراز امیدواری کرد که به زودی با حضور در کشور ایران با تجربیات ارزنده آموزش و پرورش ایران آشنا شود.

به گزارش ایرنا، سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ (آیسسکو) (ICESCO) سازمانی تخصصی است که تحت حمایت سازمان همکاری اسلامی (OIC) فعالیت می کند و در زمینه های آموزش، علوم، فرهنگ و ارتباطات در کشورهای اسلامی و به منظور حمایت و تقویت روابط بین کشورهای عضو آیسسکو) به فعالیت مشغول است. دفتر مرکزی این سازمان در رباط واقع شده و مدیرکل آن دکتر سالم بن محمد المالک است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پیشنهاد کاظمی برای انتخاب معلم برتر جهان اسلام 2