شنبه 7 مهر 1403

پیش بینی هوای تهران طی 4 روز آینده / بارندگی در تهران تا کی ادامه دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
پیش بینی هوای تهران طی 4 روز آینده / بارندگی در تهران تا کی ادامه دارد؟

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: فعالیت متناوب سامانه بارشی با بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق تا فردا (8 مهر) پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت: همچنین طی این مدت با فعالیت متناوب سامانه بارشی در بعضی ساعات به ویژه امروز تا فردا (7 تا 8 مهر) بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات رگبار شدید باران، آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب و در ارتفاعات بالادست بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار خواهد بود.

از ساعات ظهر روز سه‌شنبه تا چهارشنبه (10 و 11 مهر) به‌تدریج با کاهش ابر آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز کاهش محسوس دما و از یکشنبه تا چهارشنبه (8 تا 11 مهر) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای 1- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (8 مهر) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (9 مهر) قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

47236

کد خبر 1963718