دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

پیش بینی هوای تهران طی 5 روز آینده

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پیش بینی هوای تهران طی 5 روز آینده

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست. شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار می‌باشد. آسمان تهران فردا شنبه (8 اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 25 درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (9 اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 2 و 4 درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای 28 و 29 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید