دوشنبه 18 تیر 1403

پیغام رهبر انقلاب به پوتین

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پیغام رهبر انقلاب به پوتین

پیغام رهبر انقلاب به پوتین: روابط عمیق ایران و روسیه با تغییر دولتها تغییر نخواهند کرد محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری در دیدار با پوتین: رهبر ایران گفتند به شما بگویم که مسائل بین ایران و روسیه بسیار عمیق هستند که با تغییر دولت‌ها تغییر نخواهند کرد

محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری در دیدار با پوتین: رهبر ایران گفتند به شما بگویم که مسائل بین ایران و روسیه بسیار عمیق هستند که با تغییر دولت‌ها تغییر نخواهند کرد

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری که برای شرکت در اجلاس سران کشور‌های عضو شانگ‌های به قزاقستان سفر کرده، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

مخبر در این دیدار گفت: من صمیمانه از پیام تسلیت شما تشکر میکنم. راهبرد بسیار عمیق بین ایران و روسیه راهبردی است که توسط مقام معظم رهبری تنظیم شده و مستمرا پیگیری و نظارت می‌شود.

وی افزود: رهبر ایران گفتند به شما بگویم که مسائل بین ایران و روسیه بسیار عمیقی هستند که با تغییر دولت‌ها تغییر نخواهند کرد.

مخبر بیان داشت: به وضوح دیده می‌شود که رابطه استراتژیک ایران و روسیه معادلات قدرت در جهان را بهم ریخته و بحث یک‌جانبه‌گرایی تمام شده است.

همچنین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز گفت: در سال گذشته روابط تجاری بین ایران و روسیه کاهش پیدا کرد خوشبختانه امسال 14 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: همکاری‌های اقتصادی ما افزایش خواهد یافت و دلیل آن موافقت‌نامه تجارت آزاد میان اتحادیه اوراسیا و ایران است که به امضا رسیده است.

رئیس جمهور روسیه گفت: رفت و آمد‌های توریستی نیز افزایش خواهد یافت همچنین تعداد گردشگران روسی به ایران یک چهارم افزایش پیدا کرده است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

پیغام رهبر انقلاب به پوتین 2